اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خوشنودی و رضایت پروردگار را در پی دارد

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خوشنودی و رضایت پروردگار را در پی دارد
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که آزادی زندانیان جرائم غیر عمد زندگی جدیدی به بسیاری از خانواده‌ها می‌دهد، گفت: این‌گونه اقدامات خوشنودی و رضایت پروردگار را در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله سیّد احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،بابیان این‌که ماه مبارک رمضان ماه خیروبرکت و خوبی‌ها است، اظهار داشت: ازجمله خوبی‌هایی که در این ماه مبارک مورد تأکید قرارگرفته و در دعاها موردعنایت واقع‌شده است، آزادی اسرا و زندانیان است.

وی ادامه داد: البته اسارت می‌تواند مراتب مختلفی داشته باشد که آزادی از اسارت هوای نفس یکی از این‌ها است که درواقع بدترین نوع اسارت است.

حسینی خراسانی بابیانانی که ماه رمضان ماه آزادی و بندگی است، ابراز داشت: از خداوند می‌خواهیم زمینه آزادی، بی‌گناهانی که در دام ستمگرانی مانند آمریکا وداعش افتاده و در زندان‌هایی مخوف و شکنجه‌گاه‌های وحشتناک اسرائیلی گرفتارشده‌اند را فراهم سازد.

وی ابراز داشت: به برکت این ماه عزیز در نظام جمهوری اسلامی یک سنت پسندیده‌ای پایه‌گذاری شده است که همه‌ساله برای آزادسازی زندانیانی که ناخواسته به‌حکم قانون محکوم‌به زندان شده‌اند مراسم‌های گل‌ریزان گرفته می‌شود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: به‌عنوان‌مثال کسی که ناخواسته درصحنه‌ای تصادفی منجر به فوت یک انسان شده و دیه بر گردن این فرد افتاده و به دلیل عدم توانایی مالی در پرداخت دیه در زندان است.

وی افزود: این حرکت معنوی به‌عنوان یک عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه هرساله در ایام ماه مبارک رمضان برای آزادسازی این‌گونه زندانی‌ها می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

حسینی خراسانی بابیان این‌که این مهم بارها از سوی پیامبران و امامان تأکید شده است، افزود: انسان اگر بتواند زندانی بی‌گناهی را آزاد کند قطعاً ثمره‌ای این اقدام خیرخواهانه‌ای خود را در دنیا و آخرت خواهد دید.

وی ادامه داد: این نوع اعمال قطعاً دل‌های بسیاری را شاد می‌کند و به یک خانواده رنجور شادمانی وزندگی جدید می‌بخشد و قطعاً افرادی که توانمندی مالی دارند بتوانند در این امر خیر سهیم باشند موجب خوشنودی پروردگار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه