اخبار داغ

در 21 جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مطرح شد:

اسدآباد بیشترین مدرسه فرسوده استان را داراست/ خسارت یک میلیاردی سیل به مدارس اسدآباد/ گلایه خیری برای تغییر نام یک مدرسه

اسدآباد بیشترین مدرسه فرسوده استان را داراست/ خسارت یک میلیاردی سیل به مدارس اسدآباد/ گلایه خیری برای تغییر نام یک مدرسه
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد با حضور خیرین، تعدادی مسئولان و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، دراین جشنواره سرپرست اداره آموزش وپرورش اسدآباد با بیان اینکه خیرین با کمک‌های خود در ساخت مدرسه مهر، محبت و نشاط را به دانش آموزان هدیه می‌دهد و ما از انان درس می‌گیریم، اظهار کرد:  مدرسه شهید سعیدی شهر اسدآباد در حال ساخت است و چند آجری که با کمک‌های خیرخواهانه خیرین در این مدرسه روی هم گذاشته می‌شود، چراغی را در آخرت روشن می کنند و ما به حال این خیرین غبطه می خوریم‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

*ساخت مدرسه شهید سعیدی نیازمند کمک خیرین است
غلامرضا همایی‌لطیف با اشاره به اینکه اسدآباد بیشترین مدارس فرسوده را در سطح استان داراست، گفت: مدارسی که در دهه ۵۰ و ۶۰ ساخته شدند امروز شایسته دانش اموزان نیستند و نیاز به بازسازی دارند.

, *ساخت مدرسه شهید سعیدی نیازمند کمک خیرین است,
,

وی بااشاره به بارش‌ها و سیل اخیر در شهرستان، گفت: این بارش‌ها اگرچه برکات داشت، اما یک میلیارد تومان خسارت به مدارس وارد شده است که به همین دلیل مجبور به دو نوبته کردن برخی مدارس شدیم.

,

*خسارت یک میلیاردی سیل به مدارس اسدآباد
سرپرست اداره آموزش وپرورش اسدآباد پروژه کانون پرورشی و فرهنگی اسدآباد را یکی از پروژه های ناتمام این شهرستان دانست و گفت: عملیات اجرایی این پروژه بعداز ۱۸ سال روز گذشته با پیگیری های نماینده مردم در مجلس آغاز شد.

, *خسارت یک میلیاردی سیل به مدارس اسدآباد,
,

وی همچنین از اختصاص اعتباراتی برای تکمیل پروژه استخرشنای دانش اموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: در سطح مدارس روستایی مشکلات زیادی وجود داردکه امیدواریم با کمک خیرین مرتفع شود.

,

*کمک 400 میلیون تومانی خیرین در سال گذشته
کوروش نادریان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز اسداباد هم بااشاره به اینکه سال گذشته در بیستمین جشنواره خبریت مدرسه ساز  ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند، اظهار کرد: در ۲۰ دوره گذشته جشنواره ۹ مدرسه ساخته شده است.

, *کمک 400 میلیون تومانی خیرین در سال گذشته,
,

*فرش قرمز برای سرمایه گذاران خیر پهن می‌کنم
لیلا امیدی سرپرست فرمانداری اسدآباد بهترین انفاق را مدرسه سازی دانست و گفت: برای خیرینی که در راستای توسعه شهرستان مارا حمایت کنند، فرش قرمز می گسترانیم.

, *فرش قرمز برای سرمایه گذاران خیر پهن می‌کنم,
,

امام جمعه اسدآباد نیز کار خیرین مدرسه ساز را کار ارزشمند دانست و اظهار کرد: همه مسئولان نظام، مدیران،  از مدرسه رشد کرده اند و اگر بخواهیم امروز نوجوانان ما در اینده در مقابل استکبار جهانی بایستند، باید آنان را در مدارس ایمن، بانشاط تحصیل کنند.

,

*دل خیرین را به آنچه که می‌خواهند، گرم کنید
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد وجود خیرینی چون آقایان بلندی و جهانی را در اسداباد افتخاری دانست و گفت: اگر خدای نکرده جوانی ناپخته به شما خیرین جسارتی هم کرد، نباید خود را ببازید و به اسداباد پشت کنید.

, *دل خیرین را به آنچه که می‌خواهند، گرم کنید,
,

وی تأکید کرد: مسئولان مجمع و آموزش و پرورش باید دل خیرین را به آنچه که می‌خواهند، گرم کنند تا آنان روحیه بگیرند و بیشتر تشویث به کمک در زمینه مدرسه یاری شوند.

,

در ادامه نیز مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان به شکل گیری تشکل های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: بعداز انقلاب اسلامی تشکل های مردم نهاد رشد پیدا کردند و نتیجه چشمگیر رسیدند و یکی از تشکلها جامعه خیرین مدرسه ساز که در سال ۷۷ تشکیل شد .

,

*40 درصد مدارس کشور با کمک خیرین ساخته شد
تیموری افزود: ۱۲۵ هزار مدرسه در سطح کشور و ۲هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان داریم که ۴۰ درصد از مدارس کشور با کمک های خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

, *40 درصد مدارس کشور با کمک خیرین ساخته شد,
,

وی با اشاره به وووضعیت مدرسه روستای چشمه علی اسدآباد، گفت: در صورت وجود خیری که 50 درصد در بازسازی این مدرسه کمک کند، ما هم اعلام امادگی می کنیم که 50 درصد دیگر از اعتبارات دولتی هزینه خواهیم کرد.

,

* 800 میلیون تومان برای ساخت مدرسه شهید سعیدی اسدآباد
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد توسط بنیاد برکت مدرسه ای ساخته نشده بود که با پیگیری نماینده مردم ۵ مدرسه در این شهرستان توسط این بنیاد ساخته شد که یکی از انها هم در روستای وندرآباد در حال ساخت است.

, * 800 میلیون تومان برای ساخت مدرسه شهید سعیدی اسدآباد,
,

وی از تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه شهید سعیدی خبر داد و گفت: تجهیزات پروژه استخر خریداری شده است.

,

*اعمال خیرین مصداق آیات قرآنی است
مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان هم بااشاره به ایاتی قران، گفت: اعمال خیرین مدرسه ساز مصداق ایات قران است.

, *اعمال خیرین مصداق آیات قرآنی است,
,

پورداود به قرائت دست نوشته یک دانش اموز در تهران، از زحمات خیرین قدردانی کرد.

,

*کمک های خیرین اسدآبادی در جای جای ایران پیداست
نماینده مردم اسدآباد در مجلس کار مدرسه سازی را صدقه جاریه دانست و گفت: باتوجه به کمبود اعتبارات اگر خیرین نبودند در سطح کشور دانش اموزان از تحصیل باز می ماندند.

, *کمک های خیرین اسدآبادی در جای جای ایران پیداست,
,

اکبر رنجبرزاده با تقدیر از کار خیرخواهانه اقای بلندی خیر اسدابادی گفت: کمک های این خیر بزرگ در جای جای کشور بوده است .

,

همچنین در این جشنواره آقای بلندی خیر معروف اسداباد از نامگذاری یک مدرسه به نام دیگر گلایه کرد و گفت: مدرسه ای در جنت آباد با کمک بنده ساخته شد که انتظار داشته به نام مرحو‌م پدرم باشد، شود که به نام بابا طاهر نامگذاری شده است.

,

در این جشنواره قلک نوجوانی که در مراسم حضور یافته بود، به مزایده گذاشته شد و آقای بلندی خیر معروف اسدآبادی آن را به مبلغ 10 میلیون تومان خریداری کرد و به مجمع خیرین اهداء کرد.

,

همچنین در این جشنواره برخی خیرین قول مساعد برای آسفالت مدارس و تجهیز کتابخانه ده مدرسه را دادند.

انتهای پیام/

,
,
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه