اخبار داغ

ایران شروع کننده جنگ با آمریکا نیست

ایران شروع کننده جنگ با آمریکا نیست
مدیر عامل اتاق بازرگانی آلمان-ایران با بیان اینکه مردم ایران مثل همیشه زندگی عادی خود را دارند، اظهار داشت: من به صراحت بر این باورم که نه مردم و نه دولت ایران شروع کننده جنگ نخواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «داگمار فون بن اشتاین» مدیر عامل اتاق بازرگانی ایران-آلمان در گفتگو با رادیو آلمان در خصوص احتمال و شرایط اقدام نظامی علیه ایران خاطر نشان کرد: موقعیت ایران عادی و نرمال است، مردم ایران کاملاً عادی بر سر کارهای خود حاضر شده و زندگی عادی خود را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه افزود: در عین حال بحث و گفتگو درباره شرایط موجود در میان مردم وجود دارد و این کاملاً طبیعی است. جنگ برای ایران یادآور جنگ ایران-عراق است، جنگی که یادآور روزهای ناخوشایند برای ایران بوده و صدماتی را به جامعه وارد کرده است، اما من به صراحت می گویم که نه مردم و نه دولت ایران شروع کننده جنگی نخواهند بود.
,
 
,
مدیر اتاق بازرگانی ایران-آلمان در خصوص پیامدهای فعالیت‌های اقتصادی با ایجاد شائبه اقدام نظامی علیه تهران گفت: فعالیت‌های اقتصادی معمول در ایران در حال انجام است.
,
 
,
فون بن اشتاین درباره انتقاد آمریکا در خصوص ساز و کار مالی ایران -اروپا گفت: اروپا با راه اندازی سیستم مالی با ایران بدنبال دور زدن آمریکا نیست، بلکه شرکت‌های اروپایی درصدد عمل به تعهدات تجاری خود با ایران هستند.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه