اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای اصفهان مطرح شد؛

مبارزه با صهیونیست یک مسئله انسانی است/ وزیر اطلاعات پاسخگوی اتفاقات غیرمعمول رخ داده در زمان مسئولیتش باشد

مبارزه با صهیونیست یک مسئله انسانی است/ وزیر اطلاعات پاسخگوی اتفاقات غیرمعمول رخ داده در زمان مسئولیتش باشد
امام جمعه اصفهان گفت: مبارزه با صهیونیست بر اساس فرموده رهبر انقلاب تنها مسئله اسلامی نیست بلکه مسئله ای انسانی است چرا که تمام انبیا الهی یک حرف واحد داشتند و آن هم اجرای عدالت الهی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: مبارزه با صهیونیست بر اساس فرموده رهبر انقلاب تنها مسئله اسلامی نیست بلکه مسئله ای انسانی است چرا که تمام انبیا الهی یک حرف واحد داشتند و ان هم اجرای عدالت الهی است و مقابله با ظلم است همانگونه که خداوند در قران می فرماید ما انبیا را فرستادیم و کتاب و میزان را نیز برای آن ها فرستادیم که مردم عدالت داشته باشند؛ خداوند دست عنایت خود را از قومی که ظلم میکنند بر میدارد

امام جمعه اصفهان بیان کرد: کوچک‌ترین کاری که در راستای مبارزه ظلم و در مسیر ظالم انجام داده شود جز ظالمان در قیامت به حساب خواهیم آمد به طوری که در قیامت ندا داده می‌شود اینان کمک کار ظالمان بودند پس آنان را با ظالمان محشورند بنابراین همه ما مأموریم تا اولاً به خودمان ظلم نکنیم، دوماّ به کسی ظلم نکنیم، سوم اینکه شاهد ظلم بر کسی نباشیم.

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس با حمایت از یهودیان می‌خواستند خادمانی در گوشه و کنار دنیا داشته باشند تا هرگونه ظلمی که می‌خواهند انجام بدهند بنابراین آن‌ها عاشق چشم و ابرو یهودیان نبودند و حمایتشان فقط به دلیل منفعتشان بود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه امام خمینی فرمودند صهیونیست یک غده سرطانی است و برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی در این منطقه تاسیس شده است، عنوان کرد: اینکه ملت فهیم ایران این فرمایش امام را به درستی متوجه شدند و در طول این 40 سال به آن عمل کردند جای قدردانی دارد.

خطیب نماز جمعه اصفهان بیان کرد: اما عده‌ای هم هستند که هنوز متوجه نیستند و شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را سر می‌دهند، اینان همان هایی هستند که در مسئله سیل اخیر هم کمکی به هموطنان خود نکردند، ولی اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران مطلب را فهمیدند که واقعا مسئله فقط فلسطین نیست بلکه همه کشورهای اسلامی است که هدف دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به شکوه روز افزون روز قدس، گفت: به همین دلیل هر سال تجربه ما این است که مردم با عظمت و شکوه بیشتر از سال قبل در این راهپیمایی شرکت کردند خصوصا امسال که آمریکا شعار معامله قرن را سر داده و قرار است با متحدانش در بحرین معاملاتی جهت سازش کشورهای عربی در مسئله فلسطین انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

روز قدس، تجلی حمایت از مظلومان جهان است

, روز قدس، تجلی حمایت از مظلومان جهان است, روز قدس، تجلی حمایت از مظلومان جهان است,

حجت الاسلام سید علی سجادی در مسجد جامع نایین گفت: نمی توان در برابر زورگویی های استکبار و صهیونیست ها به ملت مظلوم فلسطین ساکت نشست. وی افزود: مردان و زنان انقلابی و آزاده در کنار سایر مسلمانان ایران و دنیا امروز با حضور در صحنه بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به اسلام، قرآن، امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و وجدان انسانی خودشان لبیک گفتند

, حجت الاسلام سید علی سجادی در مسجد جامع نایین گفت: نمی توان در برابر زورگویی های استکبار و صهیونیست ها به ملت مظلوم فلسطین ساکت نشست. وی افزود: مردان و زنان انقلابی و آزاده در کنار سایر مسلمانان ایران و دنیا امروز با حضور در صحنه بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به اسلام، قرآن، امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و وجدان انسانی خودشان لبیک گفتند,

سجادی  اظهار داشت: استکبار جهانی از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل حمایت کرده تا اهداف شوم خود را که در مورد اسلام دنبال می کند توسط این رژیم منحوس محقق کند

,

وی با اشاره به اینکه نجات دادن مردم مظلوم فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی دغدغه همه مسلمانان دنیاست گفت: مساله قدس درد مشترک تمام امت اسلامی بوده که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نابودی رژیم کودک کش صهیونیستیرا فریاد می زنند.
حجت الاسلام سجادی بیان کرد: مسلمانان ایران و دنیا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ابهت و عظمت دین اسلام، وحدت و همبستگی یکپارچه خود را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: امروزه جهان می داند که آمریکا و رژیم صهیونیستی  بدترین دشمنان اسلام و انسانیت به شمار می روند و سران این دولتها منفورترین انسانها محسوب می شوند.

,
,
,

وی افزود: هر ساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می کنند.

,

سجادی ادامه دادند: بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شد، بر این اساس مسلمانان امسال برای پاسخ به این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی حضوری گسترده تر در راهپیمایی روز قدس داشتند.

,

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی یکجانبه و خلاف مقررات بین المللی، شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد.» سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تبیین سیاست های خصمانه دشمنان و بدعهدی استکبار در موضوع برجام، توطئه اخیر آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و نیز اشاره به برکات ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه نایین بود.

,

وزیر اطلاعات پاسخگوی وقایع رخ داده پیرامون شهردار سابق تهران باشد

, وزیر اطلاعات پاسخگوی وقایع رخ داده پیرامون شهردار سابق تهران باشد, وزیر اطلاعات پاسخگوی وقایع رخ داده پیرامون شهردار سابق تهران باشد,

حجت الاسلام اسمعیل شامحمدی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس، طرح «معامله قرن» را جنایت عجیبی عنوان کرد که می‌تواند ریشه‌های فرسوده استکبار آمریکایی و اسرائیل را از بیخ و بن بکند.

,

خطیب جمعه فریدونشهر حمایت برخی از کشورهای مرتجع عربی همچون عربستان سعودی و امارات متحده عربی از این طرح را خیانت به اسلام و اعراب دانست و سخن رهبر معظم انقلاب را متذکر شده که فرمودند «هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد» و خاطرنشان کرد ایشان هر زمان وعده داده است، صادق بوده و هرگاه پیش بینی کرده و از آینده خبر داده‌اند، به حقیقت پیوسته است.

,

امام جمعه فریدونشهر طرح «معامله قرن» را این گونه تشریح کرد که بر مبنای آن کشور فلسطین جدیدی در مساحت کوچکی در حوالی غزه به رسمیت شناخته خواهد شد که حق داشتن نیروی نظامی را ندارد، باید سالیانه مالیات سنگینی به رژیم سفّاک صهیونیستی به عنوان حق خاک و آب بپردازد و اهالی آن نمی‌توانند زمینی از اراضی سرزمین‌های اشغالی را خریداری کنند.

,

وی دیگر شروط این طرح را واگذاری بقیه سرزمین فلسطین از جمله قدس شریف به اسرائیل و دادن حق خرید اراضی کشور فلسطین جدید به صهیونیست‌ها برشمرد و با بیان این که نیروهای مقاومت به سلاح معنویت و سلاح نظامی مسلح هستند گفت: جبهه مقاومت هیچ گاه دیگر زیر بار ذلت نرفته و اجازه پیشروی بیشتر را به اسرائیل نخواهد داد.

,

حجت الاسلام شامحمدی فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی در هفته پیش رو را تسلیت و انتخاب رهبر حکیم انقلاب را تبریک گفته و به جمله‌ای از کوفی عنان، دبیر کل سابق سازمان ملل، در وصف رهبر اشاره کرد که پس از دیدار با ایشان عنوان کرد: «احساس کردم کسی را مثل او ندیده‌ام و با دیدن وی، شخصیت‌های که نظر مرا به خود جلب کرده بودم را فراموش کردم. من شخصیت‌های معنوی زیادی را در دنیا دیده‌ام امّا هیچ یک از مسائل سیاسی اطلاع نداشتند. رهبر ایران سیاست می‌فهمد و من تعجب می‌کنم چرا ایران با وجود داشتن چنین شخصیتی می‌لنگد!؟»

,

قتل همسر شهردار سابق تهران، در تاریخ سیاست کشور بی‌سابقه بود

, قتل همسر شهردار سابق تهران، در تاریخ سیاست کشور بی‌سابقه بود, قتل همسر شهردار سابق تهران، در تاریخ سیاست کشور بی‌سابقه بود,

خطیب جمعه فریدونشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه به قتل رسیدن همسر محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران، توسط خود او، این مورد را پدیده ززشتی دانست که در تاریخ سیاسیون کشور بی‌نظیر بوده و از فردی سر زد که تفکر و اندیشه و ایدئولوژی وی و کسانی که به وی مرتبط هستند کاملاً مشخص است و اظهار کرد: این حادثه نشان دهنده افول معنویت و دینداری در بین برخی از سیاستمداران کشور است و با این روند از این پس نیز باید منتظر وقوع چنین حوادثی باشیم.

,

امام جمعه فریدونشهر تصریح کرد: مردم و مسئولان نباید چنین شخصیت‌هایی را به حریم مسئولیت و به حریم کارگزاران نظام که حریم مقدسی است راه بدهند و اگر کسی سؤال می‌کند که از کجا می‌توان فهمید که این افراد به چنین قهقرایی کشیده می‌شوند باید سخن عارف فقید آیت الله بهجت را عنوان کرد که فرمودند «آغاز هر کس عاقبتش را مشخص می‌کند» همان طور که در مورد این فرد نیز از ابتدا شخصیت و تفکراتش مشخص بود.

,

حجت الاسلام شامحمدی امّا انتقادی نیز از برخورد نیروی انتظامی با نجفی داشت و بیان کرد: در فیلم منتشر شده از لحظه ورود نجفی به پاسگاه دیده می‌شود که پلیس در برابر وی به عنوان یکی از مسئولان سابق کشور دولا-راست می‌شود در حالی که وی یک مجرم است که جرم بزرگی کرده و باید با او به مثابه یک مجرم رفتار شود همان طور که در سیره ائمه(ع) این مسأله به صراحت ذکر شده است.

,

وزیر اطلاعات پاسخگوی اتفاقات غیرمعمول رخ داده در زمان مسئولیتش باشد

, وزیر اطلاعات پاسخگوی اتفاقات غیرمعمول رخ داده در زمان مسئولیتش باشد, وزیر اطلاعات پاسخگوی اتفاقات غیرمعمول رخ داده در زمان مسئولیتش باشد,

خطیب جمعه فریدونشهر گریزی نیز به حادثه ترور امام جمعه کازرون زد و از ولنگاری سخن گفت که در سال‌های اخیر و در زمان مسئولیت وزیر کنونی اطلاعات گریبان‌گیر کشور شده است.

,

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: اتفاقاتی در زمان مسئولیت وزیر کنونی اطلاعات رخ داده که وظیفه دستگاه زیرمجموعه وی پیشگیری از آن‌ها بوده است و اگر این اتفاقات معدود بود می‌شد آن را عادی دانست اما تکرار وقایع این چنینی و البته بی‌سابقه در کشور معمولی نیست و باید وزیر اطلاعات در رابطه با آن پاسخگو باشد.

,

حجت الاسلام شامحمدی حمله عناصر داعش به خانه ملت که در واقع خانه همه مردم ایران است، حمله عناصر داعش به حرم امام خمینی(ره)، به شهادت رساندن پاسداران، به شهادت رساندن طلبه همدانی، به شهادت رساندن امام جمعه کازرون و موارد دیگر را از جمله این وقایع غیرمعمول برشمرد.

,

خطیب جمعه فریدونشهر با خواندن این حدیث از پیامبر -صلی الله علیه و آله و سلم- که به اصحاب خود فرمود: «عملی را بگویم که اگر انجام دهید شیطان به قدر فاصله مشرق و مغرب از شما دور می‌شود. و فرمود: روزه صورت شیطان را سیاه می‌کند، صدقه پشت او را می‌شکند، دوستی در راه خدا و کمک کردن به یکدیگر در کارهای نیک شیطان را بیچاره می‌نماید و توبه و استعفار رگ قلبش را پاره می‌کند.» توجه مردم را به وجود فقر بالا در سطح شهرستان جلب کرد و از مردم خواست نسبت به کمک به فقرا توجه بیشتری نشان دهند.

,

نگذارید در فولادشهر کار به اقدام انقلابی برسد!

, نگذارید در فولادشهر کار به اقدام انقلابی برسد!, نگذارید در فولادشهر کار به اقدام انقلابی برسد!,

حجت لاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: در شرایط کنونى، آمریکا در حال زمینه ‏سازى براى اجراى معامله قرن در مورد فلسطین است و کشورهاى مرتجع عربى نیز با این طرح همراه شده ‏اند.

,

وی افزود: براساس معامله قرن قرار است دولت فلسطینى جدیدى به نام فلسطین جدید در اراضى کرانه باخترى و نوار غزه بدون شهرک ‏هاى یهودى (صهیونیستى) ایجاد شود هم‏چنین فلسطین جدید حق داشتن ارتش و سلاح ندارد و تنها مى‏ تواند پلیس مسلح داشته باشد.

,

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه در طرح معامله قرن، حق بازگشت آوارگان فلسطین نیز از بین خواهد رفت، تصریح کرد: براساس این طرح حماس تمام سلاحش را تحویل مى ‏دهد و این موضوع حتى شامل سلاح فردى و شخصى رهبر حماس نیز مى ‏شود که باید به مصر تحویل داده شود.

,

وی تاکید کرد: اهمیت معامله قرن به ‏حدى است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‏الله لبنان اعلام کرده که امسال عنوان روز قدس، رویارویى با طرح معامله قرن است و در شرایط کنونى تنها امید مردم فلسطین به ملت ‏هاى مسلمان و جنبش‏ هاى اعتراضى است.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر با توجه به نقش خیانت آمیز کشورهای مرتجع عربی منطقه در خصوص حقوق مردم فلسطین یادآور شد: روز قدس در چند دهه گذشته باعث شده تا رژیم صهیونیستى جرات اجراى طرح ‏هاى اشغالگرانه خود را نداشته باشد اما همکارى ارتجاع عرب با این رژیم باعث شده که اکنون این رژیم جرات خیانت بزرگى را پیدا کند.

,

وی تصریح کرد: در شرایط فعلى اگر افکار عمومى و مردم جهان اسلام در کنار مردم فلسطین قرار بگیرد این مسأله در کنار قدرت موشکى و نظامى مقاومت فلسطین مى ‏تواند باعث عقب نشینى رژیم صهیونیستى و آمریکا از اجراى طرح‏ هاى اشغالگرانه باشد.

,

امام جمعه فولادشهر تشریح کرد: مخالفت با معامله قرن تنها به‏ دلیل حمایت از فلسطین نیست چراکه در صورت عقب نشینى مردم جهان اسلام در برابر این طرح، رژیم صهیونیستى و آمریکا براى اجراى سایر طرح‏ هاى تجزیه طلبانه خود در جهان اسلام تحریک خواهند شد بنابراین مخالفت قاطع با معامله قرن به‏ نوعى حمایت از امنیت و یکپارچگى سرزمینى کشورهاى اسلامى نیز خواهد بود.

,

وی با توجه به درپیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران افزود: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ هستیم و جای دارد تا به روح بلند امام عظیم الشان و شهدای۱۵ خرداد درود بفرستیم.

,

سرافراز با بیان اینکه نشان هویت انقلاب ما این است که دنباله روی نهضت حسینی است، متذکر شد: مسؤولان امروز مملکت نیز باید این آموزه‌ها را در نظر داشته باشند، بندگی خداوند و خدمت به مردم را مقدم بر هر کاری قرار دهند و سخنان امام(ره) در مورد شیطان بزرگ و توصیه های رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش کنند و بدانند که دشمنان هیچ گاه صلاح ما را نمی‌خواهند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

,

وی افزود: آمریکا می‌داند که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، آژانس اتمی بارها این مطلب را تایید کرده اما این مواردی که ذکر می‌کنند بهانه است چرا که از اسلامیت نظام مقدس و تاثیرگذاری آن در منطقه واهمه دارند.

,

امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: اگر مسئله هسته‌ای هم حل شود باز مسائل نظامی و توان موشکی و تأسیسات نظامی مسئله ساز است و همین حرف نشان می دهد که آنها قصد دارند قدرت نظامی ما را تضعیف کنند و طرح تمامی این مسائل بهانه است.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر متذکر شد: البته آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد چرا که اگر توان این کار را داشت لحظه ای درنگ نمی کرد، و رهبر معظم انقلاب نیز در هیمن خصوص فرمودند، جنگی نخواهد شد، بلکه تقابل بین ایران و آمریکا از نوع برخورد اراده هاست و به فضل الهی این بار هم ملت ایران پیروز است اما خوب می دانند که اگر یک موشک به سمت ایران شلیک شود جمهوری اسلامی قلب تلاویو را نشانه می رود و رژیم منفور صهیونیستی را با خاک یکسان خواهد کرد.

,

سرافراز با اشاره به وضعیت اسفبار چای سراها و قلیانی ها در فولادشهر اظهار کرد: اختلاط عده ای پسر و دختر جوان تا پاسی از شب و متاسفانه رفتارهای خلاف شرع و بی بند و باری و هنجار شکنی و مزاحمت برای مردم آن هم در شب های ماه مبارک رمضان با این همه حرمت، دل انسان را به درد می آورد.

,

وی افزود: نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود موظف است تا با جرایم مشهود برخورد کند و با توجه به اینکه روزه‌ خواری چه داخل خودرو و چه در ملأ عام جرم بوده و کشف حجاب و یا بدحجابی رانندگان و سرنشینان و عابرین نیز از مصادیق مجرمانه است، پلیس موظف است تا با موارد اینچنینی برخورد کرده و متخلفان را تحویل مراجع قانونی دهد.

,

امام جمعه فولادشهر متذکر شد: نیروی انتظامی گزارش بدهد که در این خصوص چه اقداماتی انجام داده است، آیا نیروی انتظامی از این اماکن سرکشی کرده، آیا در طول ماه مبارک با این موارد برخورد قاطع داشته است؟!

,

وی تشریح کرد: نیروی انتظامی مدام باید در سطح شهر مأمور بگذارد و تذکر بدهند و جلوی این بی بند و باری ها و بدحجابی ها و روزه خواری ها را بگیرند، عده‌ای آنقدر جریّ و پررو شده اند که به امر به معروف دهن کجی می کنند.

,

خطیب نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: بعضی ها میگویند جلوی دزدی ها را بگیرید، بله دزدی و مال مردم خوردن و بدحجابی هردو بد است اما بیت المال را مخفیانه می خورند ولی بی حجابی، تظاهر به جنگ با خدا و دهن کجی به دین خداست.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم که مسؤولان جلوی این بی بند و باری ها را بگیرند و نگذارند که کار به اقدام انقلابی برسد، نگذارید مردم متدین و جوانان انقلابی و حزب الله فولادشهربه حکم ولایت، آتش به اختیار اقدام کنند که اگر کار به آنجا رسید و کاسه صبرشان لبریز شد در صف اول جلوی این جمعیت، اولین نفرخودم خواهم بود.

,

سرافراز افزود: سحرگاه روز بیست وسوم ماه مبارک رمضان روح پاک عالم مجاهد و انقلابی، جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسند، امام جمعه مردمی و ولایتمدار کازرون، بهترین تقدیرالهی را به پاس یک عمر مجاهدت و تلاش خالصانه دریافت کرد و پس از مراسم احیا به دست مزدوران فریبخورده و شقی، به شهادت رسید.

,

وی خاطرنشان کرد: خدمتگزاران نهاد امامت جمعه در سراسر کشور، ضمن محکومیت شدید اینگونه اقدامات کور و جنایت بار، پیگیری و ریشه یابی دقیق این حادثه و اشد مجازات را برای عاملان خبیث این واقعه غمبار را خواستارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه