اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در قوچان مطرح شد؛

ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) در میان تمام رهبران دنیا منحصر به فرد است

ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) در میان تمام رهبران دنیا منحصر به فرد است
حجت الاسلام و المسلمین قاسمی گفت: ویژگی های شخصیتی و اعتقادی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در میان تمام رهبران دنیا منحصر به فرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام و المسلمین حسین قاسمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیلم 15 خرداد در مسجد جامع قوچان با بیان اینکه 14خردادماه روزی دردناک در تاریخ انقلاب اسلامی و برای تمام مسلمانان جهان می باشد، گفت: قیام خونین 15 خردادماه سال 42 با گذشت بیش از نیم قرن از حافظه ملت ایران پاک نشده و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی کم نظیر در قرن اخیر محسوب می شود و انقلاب اسلامی نیز یکی از اعجازهای عصر حاضر است، ادامه داد: ویژگی های شخصیتی و رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی در میان تمام رهبران دنیا و انقلاب های مختلف بسیار خاص و منحصر به فرد بود زیرا توانست از جمعیتی مستتضعف، امتی واحد و با قدرت تشکیل دهد.

,

وی افزود: با گذشت حدود 30 سال از رحلت امام خمینی (ره) و با وجود تفاوت های فراوان در میان جامعه اما همچنان شاهد اتحاد امت واحد اسلامی می باشیم و جهان تا به امروز از عظمت این شخصیت بی نظیر و انقلاب اسلامی در  شگفتی بوده است.

,

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 277 شهید تولایی قوچان تصریح کرد: در تمام قیام های قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران، هیپ انقلابی را نمی توان پیدا کرد که اینچنین با اتحاد و یکپارچگی کماکامن پشت سر رهبر و انقلاب خود ایستاده باشند.

,

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی و معنوی امام خمینی (ره) می تواند الگوی بسیار خوب و کاملی برای مسئولین و مدیران باشد، تصریح کرد: ارتباط با خدا و خلوص دو ویژگی ممتاز امام خمینی (ره) بود به گونه ای که می توان این شخصیت بزرگ را بنده خالص خدا دانست زیرا در مسیر رسیدن به خدا از تمام مادیات و امیال دنیوی جدا شده بود و شکی نیست که این ویژگی های منحصر به فرد معنوی و اعتقادی عامل بسیاری از پیروزی های انقلاب اسلامی بود.

,

 وی با بیان اینکه هر مدیر و مسئولی که در جمهوری اسلامی ایران خدمت می کند می بایست این ویژگی های بنیانگذار انقلاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: شجاعت و قاطعیت امام خمینی (ره) در طول دوران انقلاب اسلامی بسیار برجسته بود که این ویژگی ها نشات گرفته از ارتباط با خدا و اخلاص تمام عیار وی بود.

,

حجت الاسلام قاسمی در پایان گفت: در روزگاری که غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی در حال منزوی ساختن، تحریف و حذف اسلام ناب محمدی بودند این انسان برجسته و کم نظیر بود که توانست با ویژگی های منحصر به فرد خود اسلام حقیقی را احیا کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه