اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

عزت، اقتدار و ایستادگی ملت اسلامی مرهون تدابیر رهبری است

عزت، اقتدار و ایستادگی ملت اسلامی مرهون تدابیر رهبری است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عزت، اقتدار، پیشرفت و ایستادگی ملت اسلامی مرهون تدابیر رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در خرم‌آباد بابیان اینکه عید فطر، عید بندگی است اظهار داشت: حسابرسی بندگان، یادآوری عظمت و بزرگی خداوند، شکرگزاری به پیشگاه الهی و تکمیل عبودیت و بندگی از ویژگی‌های این روز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی روز عید فطر را روز رحمت، عبادت، بندگی، رستگاری و اهدا جوایز و پاداش به مؤمنان دانست و افزود: عده‌ای در این ماه کوتاهی کردند و لذا مأیوس شده‌اند؛ امروز مؤمنین مشغول گرفتن پاداش از ولی‌الله هستند و گناهکاران و روزه‌خواران روسیاه هستند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: تقوا و ذکر مداوم خداوند موجب فلاح، رستگاری و هم‌نشینی مؤمن با خداوند می‌شود؛ پرداخت زکات فطره و نماز عید فطر مهم‌ترین اعمال این روز بوده و عید فطر روز شکرگزاری به درگاه الهی و روز رحمت امت اسلامی است.

,

وی عنوان کرد: روز عید فطر به‌عنوان بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی روز برقراری ارتباط باخدا و روز پیوند با خلق خداست چراکه مؤمنان در این روز عبادت، صله‌رحم و کمک به محرومان را باهم انجام می‌دهند.

,

میرعمادی با اشاره به سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد و آغاز رهبری امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین میراث امام خمینی(ره) نظام اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه است که بعد از او به مدت ۳۰ سال توسط رهبری هدایت و حفاظت می‌شود.

,

وی بابیان اینکه عزت، اقتدار، پیشرفت و ایستادگی ملت اسلامی مرهون تدابیر رهبری است تأکید کرد: هنر رهبری صیانت و پاسداری 30 ساله از نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و حقوق مردم و نقش بر آب‌کردن نقشه دشمنان است.

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اصرار ملتمسانه آمریکا برای مذاکره با ایران و نیاز او به این مذاکره گفت: قطعاً آمریکا در حسرت مذاکره با ایران باقی می‌ماند؛ عقب‌نشینی آمریکا از تهدیدها نشانه حقانیت مواضع قاطعانه و کارشناسانه رهبر فرزانه انقلاب است.

,

وی افزود: امروز استکبار جهانی از هرزمانی ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده است؛ عقب‌نشینی آمریکا از شرایط ۱۲ گانه برای مذاکره، و درخواست آمریکا از ژاپن و عراق برای میانجیگری نشانه شکست آمریکاست.

,

میرعمادی تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا را مقاومت و ایستادگی برشمرد و اظهار داشت: در سایه قرآن، رهبری، ولایت و اتحاد، امروز ایران اسلامی مقتدرترین کشور در دنیا و باعظمت‌ترین ملت در جهان است و با ایستادگی در برابر زورگویان الگو برای جهانیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه