اخبار داغ

عضو شورای شهر قم:

سازمان‌های شهرداری منحل نمی‌شوند / ایجاد مدیریت های شهری در ساختار شهرداری در دستور کار است

سازمان‌های شهرداری منحل نمی‌شوند / ایجاد مدیریت های شهری در ساختار شهرداری در دستور کار است
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان این که سازمان‌های شهرداری منحل نمی‌شوند، گفت: ایجاد مدیریت های شهری در ساختار شهرداری در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به لایحه ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی و قطار شهری شهرداری قم اظهار داشت: ادغام سازمان‌ها باید با نظر وزارت کشور انجام گیرد و شهرداری‌ها نمی‌توانند بدون مجوز از وزارت کشور اقدام به این کار کنند.

وی ادامه داد: قبلاً هم این اقدام را انجام دادیم اما در وزارت کشور با اجرای آن مخالفت شده و مصوبه عملی نشده است.

آتش زر بیان داشت: تصمیم جدید شورای اسلامی شهر این است که سازمان‌ها منحل نشوند چراکه در صورت منحل شدن باید تأیید وزارت کشور را بگیریم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که سازمان‌های شهرداری که هم‌اکنون 16 سازمان است با ایجاد مدیریت در داخل شهرداری به‌صورت مدیریتی اداره کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال چند سازمان را در ذیل مدیریت حمل‌ونقل اداره کنیم تا علاوه بر صرفه‌جویی در منابع انسانی بهره‌وری را بالا ببریم.

وی افزود: این لایحه همچنان در شورا در حال بررسی است و تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه صورت نگرفته است.

آتش زر ابراز داشت: در صورت ایجاد مدیریت وزارت کشور ایرادی به مصوبه شورای شهر نخواهد گرفت و این کار به نفع شهر و شهرداری خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت نهایی شدن این لایحه بحث اخذ مالیات‌های جداگانه از سازمان‌های شهرداری نیز منتفی می‌شود که به نفع شهرداری است.
 



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه