اخبار داغ

مدیرامور شیلات و آبزیان استان زنجان:

پیش‌بینی تولید 12763 تن ماهی در استان زنجان/ 759 واحد پروش ماهی در استان زنجان فعال است

پیش‌بینی تولید 12763 تن ماهی در استان زنجان/ 759 واحد پروش ماهی در استان زنجان فعال است
مدیرامور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به میزان تولید ماهی در استان زنجان گفت: تولید 12 هزار و 763 تن ماهی در استان زنجان برآورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقی راد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان تولید ماهی در استان زنجان اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال بیش از 12 هزار تن ماهی در استان زنجان تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تعداد واحدهای فعال پرورش ماهی در استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 759 واحد پروش ماهی در سطح استان زنجان فعال است.

,

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با بیان اینکه بیشتر واحدهای پرورش ماهی در شهرستان ماهشنان قرار دارد افزود: از مجموع واحدهای پرورش ماهی در استان زنجان 565 واحد در شهرستان ماهنشان قرار دارند.

,

وی عنوان کرد: این واحد در تولید ماهیان زینی٬ گرم آبی و سرد آبی در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند.

,

حقی‌راد در مورد صادرات ماهی از استان زنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر صادرات مستقیم استان به خارج از کشور وجود ندارد ولی به صورت غیرمستقیم توسط برای از شرکت‌های صادراتی به خارج از کشور صادر می‌شود.

,

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با اشاره به میزان برآورد تولید ماهی در استان زنجان اظهار کرد: در سالجاری میزان تولید ماهی در استان زنجان 12 هزار و 763 تن پیش‌بینی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: میزان تولید ماهی در سال گذشته نیز 16 هزار و 270 تن بود که نسبت به سال 1396 میزان تولید افزایش داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه