اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

برخورد با اخلالگران تنظیم بازار در زنجان افزایش می‌یابد/ حکم 70 پرونده تخلفاتی در زنجان اجرا شد

برخورد با اخلالگران تنظیم بازار در زنجان افزایش می‌یابد/ حکم 70 پرونده تخلفاتی در زنجان اجرا شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به نظارت و افزایش مقابله با گرانفروشی و احتکار در استان زنجان گفت: برخورد با اخلالگران تنظیم بازار در زنجان افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت اصناف در استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته با افزایش نظارتها و برخوردها منجر به تشکیل و بررسی بیش از 150 پرونده تخلفاتی در حوزه‌های مختلف در سطح استان زنجان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: همزمان در سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان زنجان نیز با هماهنگی لازم اجرا شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: از محل اجرای این طرح تعداد 151 پرونده تخلفاتی تشکیل و در شعب این اداره کل در حال رسیدگی بوده که حکم 70 پرونده صادر و اجرا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه همچنان نظارتها در استان زنجان انجام می‌شود تأکید کرد: با هرگونه تخلفات صنفی که موجب برهم زدن نظم بازار شود.

,

ممیزی خاطر نشان کرد: برخورد قانونی با متخلفان انجام شده و اقدامات انجام شده در این راستا از طریق سایت‌های خبری به اطلاع شهروندان محترم می‌رسد.

,

وی در ادامه با اشاره به کشف محموله قاچاق گوشی در زنجان افزود: تعداد 113 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ از یکدستگاه خودروی پژو 405 در زنجان کشف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم این اداره کل معرفی شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: متهم ضمن قبول مالکیت محموله اعلام کرد هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی کالاها به داخل کشور را ندارد.

,

وی ضمن اعلام ارزش 2 میلیارد ریالی برای این محموله تصریح کرد: بر همین اساس پس از سیر مراحل قانونی، طبق حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 3 میلیارد و 210 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

,

ممیزی تصریح کرد: بیشترین محموله‌های قاچاقی که در استان زنجان کشف می‌شود مربوط به گوشی تلفن همراه است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مقابله جدی با قاچاق کالا در زنجان افزود: در این راستا از ابتدای سال پرونده‌های متعددی از خشکبار، کالای قاچاق، سیگار، البسه غیره کشف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه