اخبار داغ

تجلیل از اهدا کنندگان خون در رفسنجان +تصاویر

تجلیل از اهدا کنندگان خون در رفسنجان +تصاویر
به رسم هرساله ی مرکز انتقال خون شهرستان رفسنجان به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون از اهدا کنندگان خون تجلیل نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ عصر گذشته آیین تجلیل از اهداکنندگان خون با حضور فرماندار، رئیس مرکز انتقال خون و جمعی از دیگر مسئولین، جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و خبرنگاران در هتل هیلان رفسنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

مهدی محمدحسینی رئیس مرکز انتقال خون در این مراسم از سابقه، فعالیتهای و میزان مراجعه کنندگان به این مرکز گزارشی ارائه نمود و مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن قدردانی از اهداکنندگان خون بیان داشت: با اهدای خون لحظه لحظه یک انسان بهره می برد و حیات آنها وابسته به این امر خیر است، ارزش کار اهداکنندگان خون بسیار بالاست.

,

هرندی با اشاره به حوادث منطقه اظهار داشت: تسلیم نمی شویم و عزت مندانه پیش می رویم، این دنیا مدیون ایرانی هاست به واسطه ی اصول و پایه های علمی، وحدت داشته باشیم بدانیم با همه امکانات و این سختی ها باید گلیم خود را از آب بکشیم، به مردم امید دهیم، به همدیگر نوید همکاری دهیم، با مردم در چهارچوب واقعیت ها صحبت کنیم.

,

در این آیین از جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و همچنین جمعی از خبرنگاران فعال در خصوص فعالیت های این مرکز تقدیر بعمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه