اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان:

تحریم‌ها باعث رونق تولید داخلی شده است/ مشکلات واحدهای تولیدی بهارستان مورد بررسی قرار گرفت

تحریم‌ها باعث رونق تولید داخلی شده است/ مشکلات واحدهای تولیدی بهارستان مورد بررسی قرار گرفت
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران باعث رونق تولید و خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، عنوان داشت: این نشست در محل یکی از واحدهای تولید قوطی فلزی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات واحد تولیدی مذکور برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اهداف برگزاری نشست مذکور، تشریح کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات واحد تولید قوطی فلزی در شهرستان بهارستان از جمله اهداف اصلی برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدبود.

,

علامی به اهمیت توجه به موضوع تولید و توجه ویژه فرمانداری بهارستان به این موضوع اشاره کرد و گفت: مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان در منشور اخلاقی خود که در شورای اداری بهارستان آن را تبیین کرد، تاکیدات ویژه‌ای بر رونق تولید داشته است و بنا بر همین دلیل، تمامی مسئولین ادارات شهرستان می بایست اهتمام لازم را به این امر داشته باشند و تمامی تلاش خود را در راستای رونق تولید به کار ببرند.

,

وی همچنین در رابطه با تاثیر تحریم‌ها بر شرایط تولید در داخل کشور، تصریح کرد: به جرعت می توان گفت که تحریم‌های اعمال شده علیه ایران باعث رونق و افزایش تولیدات واحدهای تولیدی شده است.

,

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه بسیاری از کالاهای وارداتی دیگر در داخل کشور تولید می‌شوند، اظهار داشت: در گذشته قوطی‌های سموم کشاورزی جزء کالاهای وارداتی بود اما بعد از تحریم‌ها این واحد تولیدی در شهرستان بهارستان با تکیه بر توان خود توانست به این تولیدات دست پیدا کند و ساخت این قوطی‌ها را بومی‌سازی نماید.

,

وی درپایان باتوجه به تاثیر اینگونه فعالیت‌ها در اشتغالزایی برای جونانان، خاطرنشان کرد: با تولید قوطی‌های سموم کشاورزی در شهرستان بهارستان واحد تولیدی مذکور نیروهای انسانی خود را از ۶۰ نفر به ۹۰ نفر افزایش داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه