اخبار داغ

اهدا جهیزیه به زوج منطقه سیل زده پلدختر توسط ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس

اهدا جهیزیه به زوج منطقه سیل زده پلدختر توسط ناحیه مقاومت بسیج شهر قدس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از اهدا جهیزیه به زوج منطقه آسیب دیده از سیل خبر داد و گفت: به همت بسیج جامعه زنان تمام وسایل جهیزیه تهیه شده که به زودی به پلدختر انتقال داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سرهنگ فیاض الهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از اهدا جهیزیه به زوج منطقه آسیب دیده از سیل در منطقه پلدختر خبر داد و اظهار داشت: وقوع سیل در ابتدای سال جدید موجب ایجاد خسارات و صدماتی برای کشور به خصوص مردمان استان لرستان و پل دختر شد که با توجه به ابلاغیه های ارسالی از طرف سپاه نیروهای شهرستان قدس در کمتر از ۴۸ در منطقه حضور یافتند و در ابتدای امر با حجم بالای گل و لای در منازل و روستا مواجه شدیم که با برنامه ریزی های انجام شده ‌محلات پل دختر برای گروه های جهادی نواحی مشخص شد و در ظرف مدت یک هفته تا حدودی پاکسازی گل و لای در منازل و معابر اصلی انجام شد.وی افزود: صحنه های جالبی از همدلی و گشاده رویی توسط مردمی که زندگی و خانه و کاشانه خود را به طور کامل از دست داده بودند به چشم می خورد. یکی از این صحنه ها در دور بعد سفر جانشین فرمانده ناحیه به پل دختر در جهت توزیع اقلام جمع آوری شده بین مردم آن منطقه، متوجه از بین رفتن جهیزیه نو عروسی که در شرف جشن ازدواج شأن بودند، شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی ادامه داد: تمام جهیزیه  این زوج در زمان وقوع سیل از بین رفته بود که با همفکری همدیگر تصمیم گرفته شد که بخشی از جهیزیه را برای ایشان تهیه کنیم. به حول و قوه الهی تمام جهیزیه این نو عروس توسط بسیج جامعه زنان شهرستان قدس تهیه شد و در روزهای آتی به پل دختر و منزل این نو عروس انتقال داده می شود.

,

حسین حبیبی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس بیان کرد: طبق ماموریتی که از طرف سپاه استان و ناحیه مقاومت محول شده بود با تعدادی از همکاران در لرستان حضور یافتیم و ۱۰۰ بسته سبد کالا را در ۴ محله توزیع نمودیم و متوجه از بین رفتن جهیزیه این نو عروس در حادثه سیل شدیم و سعی کردیم نسبت به تهیه آن اقدام کنیم که با همت بسیج بانوان این امر حاصل شد.

,

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس تصریح کرد: بسیج و سپاه در همه حال در کنار مردم هستند همانگونه که در لحظات سیل و غم مردم حادثه دیده در کنار آنها بودند در لحظات شادی آنها نیز حضور دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه