اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان:

هویت بهارستان باید به درستی معرفی شود/ ایجاد قرارگاه واحد فرهنگی در دستور کار قرار دارد

هویت بهارستان باید به درستی معرفی شود/ ایجاد قرارگاه واحد فرهنگی در دستور کار قرار دارد
سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: شناسایی و معرفی هرچه بهتر هویت بهارستان درحال انجام می باشد و هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در این راستا برعهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خانجانی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به دیدار با مسئولان اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان این شهرستان، اذعان داشت: درحال حاضر نهادها و دستگاه‌های مختلفی متولی امور فرهنگی می باشند و به صورت مجزا فعالیت می کنند، که باید به فکر ایجاد وحدت بین آن‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز،, تهران نیوز،,

وی در ادامه باتاکید بر اینکه همکاری بین دستگاه‌ها و نهادها در تمام زمینه‌ها موثر و کارآمد می باشد، تصریح کرد: بدون تردید در امور فرهنگی و دینی نیز وحدت و انسجام میان دستگاه‌های مربوطه می تواند منجر به نتایج بهتری گردد.

,

خانجانی در رابطه با موضوع تشکیل قرارگاه واحد فرهنگی در بهارستان، بیان داشت: می بایست یک تصمیم واحد برای سر و سامان دادن به شئونات و وضعیت فرهنگی در سطح شهرستان گرفته شود تا بتوان به نتایج معقولی دست پیدا کرد.

,

وی همچنین به هدف اصلی انجام چنین اموری در سطح شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: مطمئناً هدف اصلی ما ایجاد یک جامعه فرهنگی مذهبی می باشد، چراکه وجود نزدیک به ۱۲۰۰ حسینیه و هیئت مذهبی در سطح بهارستان ظرفیت بزرگی به شمار می رود که می بایست از آن به بهترین شکل ممکن برای ایجاد یک جامعه مذهبی استفاده نمود.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان در پایان باتوجه به اینکه پیشینه و سابقه این شهرستان به خوبی شناسایی و معرفی نشده است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به این موضوع می تواند کمک شایانی به تبیین و معرفی هویت بهارستان نماید که در این راستا همکاران ما اقدامات خوبی را شروع کرده‌اند و هیئت‌های مذهبی شهرستان به سبب دایره نفوذی که دارند می توانند در معرفی هویت بهارستان نقش مهمی را ایفا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه