اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان گفت:

رفع مشکل و تقسیم آب شرب اصفهان، نیازمند تدبیر مسئولان

رفع مشکل و تقسیم آب شرب اصفهان، نیازمند تدبیر مسئولان
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مشکلات آب شرب در اصفهان گفت: امسال خوشحال بودیم که باران خوبی باریده و آب خوبی داریم اما در شهر در لوله‌های مردم آب یکسان است؟ باید تدبیری اندیشه تا آب به صورت مساوی بین محله‌ها تقسیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام سید‌مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه برای جایگاه امروز‌ مسئولان صدها هزار خون جوان ریخته شده است، اظهار کرد: برخی می‌خواهند زندگی غربی را در جامعه برپا کنند، مسئولانی که از خدا نمی‌ترسند، آن‌هایی که بی بند و باری را زنده می‌کنند و آن‌هایی که پیاده‌نظام آمریکا و انگلیس برای فرهنگ غربی هستند، بدانند عاقبت خیری نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان گفت: افراد ثروتمند با دیدن یک ممیز مالیات خود را به حداقل می‌رسانند اما افراد ضعیف، همان روز اول می‌آیند و مالیات سنگین از وی می‌گیرند؛ چرا ده‌ها هزار کارگاه و کارخانه تعطیل شد؟ به خاطر این بی‌عدالتی‌ها بود.

,

وی افزود: الان جوان چگونه ازدواج کند، وقتی نه خانه، نه شغل و نه درآمد دارد؛ نمی‌خواهم ایجاد ناامیدی کنم، زیرا خداوند بهترین یاور است، جوانان مؤمنی در بین ما هستند که به برکت آن‌ها دشمن نتوانسته کشور را نابود کند اما نباید کاری کرد که در قیامت در پیش‌گاه خداوند سر به زیر بود.

,

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه از رئیس قوه قضاییه و دادستان اصفهان می‌خواهیم با کمال قدرت مقابل، فحشا، منکر و فساد جنگیده شود، تصریح کرد: مبارزات با بی‌حجابی‌ها و فساد هنوز محسوس نیست که چقدر به نتیجه رسیده است.

,

وی با اشاره به مشکلات آب شرب در اصفهان خاطرنشان کرد: امسال خوشحال بودیم که باران خوبی باریده و آب خوبی داریم اما در شهر در لوله‌های مردم آب یکسان است؟ باید تدبیری اندیشه تا آب به صورت مساوی بین محله‌ها تقسیم شود.

,

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب از ابتدا فرمودند که دل به دشمن نبندید و روی پای خود بایستید، ممکلت قوی و غنی است، بیان کرد: اگر نفت ما به صفر برسد، آن‌قدر از مواهب الهی داریم که با مدیریت صحیح نباید فقری وجود داشته باشد؛ دشمن با تمام قدرت می خواهند اسلام را نابود کند.

,

وی اضافه کرد: درخواست مذاکره و نامه فدایت شوم برای این است که قدرت و اسلحه خودمان را زمین بگذاریم و آن موقع نگذارند اثری از ما بر زمین بماند.

,

حجت‌الاسلام میردامادی با توضیح اینکه یکی از عوامل عزت ما وجود امامزادگان است، ادامه داد: این‌ بقاع متبرکه پناهگاه مردم است؛ فکر قیامت فراموش شده است، بسیاری از مسئولان و مردم یادشان رفته قیامتی است؛ منکران معاد می‌گویند ممکن نیست بعد از مرگ انسان مجددا با جسم خودش زنده شود.

,

وی اظهار کرد: روزی که انسان می‌میرد و هیچ تیم پزشکی قادر نیست یک ساعت وی را به حیات دنیا برگرداند، مرده را خاک می‌کنند، متلاشی می‌شود و دوباره به خاک تبدیل می‌کند؛ خداوند با قدرت و توانایی که دارد، می‌تواند در قیامت نیز انسان‌ها را دوباره زنده کند.

,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر در دنیا وظیفه خود را انجام ندهیم به عذاب الهی دچار می‌شویم، تأکید کرد: هدف از خلقت رسیدن به حیات ابدی و جاودانگی است و بهترین کلید برای رسیدن به این مراتب الهی، تقوای الهی است.

,

وی در پایان گفت: مشکلات برخی از ماها فراموش کردن خداست و گاهی به جای عمل به دستورت خداوند، به حرف دشمن گوش می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه