اخبار داغ

تاکیدات ائمه جمعه استان تهران در خطبه‌های امروز؛

ایران غنی‎سازی اورانیوم را ادامه می‌دهد/ دولت برای رفع مشکلات مردم کاری کند

ایران غنی‎سازی اورانیوم را ادامه می‌دهد/ دولت برای رفع مشکلات مردم کاری کند
نماز دشمن شکن جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز،  نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکات اعتقادی و مسائل روز پرداختند.

شبکه خبری تهران نیوز برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود مشروح خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران را منتشر کرد که در ادامه متن این خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

 

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:

,

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکات اعتقادی و مسائل روز پرداختند.

,

شبکه خبری تهران نیوز برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود مشروح خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران را منتشر کرد که در ادامه متن این خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

, شبکه خبری تهران نیوز,

 

,

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:

, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:,

مشکلات مستضعفان و بی توجهی دولت

, مشکلات مستضعفان و بی توجهی دولت,

امام جمعه موقت تهران: مستضعفان کارد به استخوانشان رسیده است

, امام جمعه موقت تهران: مستضعفان کارد به استخوانشان رسیده است, امام جمعه موقت تهران: مستضعفان کارد به استخوانشان رسیده است,

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب این هفته نمازجمعه تهران(۱۴تیر) در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه، از خطر فتنه باید برحذر باشیم، گفت: «فتنه» بصورت امتحان به سراغ آدمی می‌‌آید. امتحان گاهی در فکر، گاهی در عمل و گاهی در ثبات قدم پیش می‌‌آید. در این انقلاب خیلی‌ها امتحان شدند و نمره صفر گرفتند که انسان‌های خوبی بودند اما از قطارانقلاب پیاده شدند.
وی افزود: رمز وفاداری مردم ما به اسلام و انقلاب این است که متمسک به ولایت هستند. قبل انقلاب از امام الهام گرفتند، بعد از انقلاب تبعیت از امام و رهبری کردند و این تبعیت از رهبری است که ملت ما را وفادار کرده است.

,
,

خطیب نمازجمعه تهران، با تبریک ایام روز دختر اظهار داشت: توجه به دختران و فرزندان و توجه به نسلی که باید ادامه‌دهنده راه قران و اسلام و انقلاب باشد نیاز به تربیت و تعلیم دارد و نیاز به آگاهی دادن دارد و از مسئولیت‌مان نسبت به فرزندان نباید غفلت کنیم.

,

آقای ترامپ، اقتدار آمریکا را با اقتدار ایران مقایسه کنید

, آقای ترامپ، اقتدار آمریکا را با اقتدار ایران مقایسه کنید,

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه خطبه‌ها، با یادآوری سالگرد حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، خطاب به رئیُ جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ، اقتدار آمریکا را با اقتدار ایران مقایسه کنید. در اقتدار ایران، هوش، اخلاق و انسانیت مشاهده کردی اما در اقتدار آمریکا وحشی‌گری و درندگی را دیدید. ایران پهپاد فوق‌پیشرفته رادار گریز را در ارتفاع ۶۵ هزارپایی می‌زند در حالی که سرنوشین ندارد اما آمریکا هواپیمای مسافربری را در ارتفاع ۱۲ هزارپایی عمداً می‌زند در حالی‌که ۲۲۸ مسافر دارد.

,

وی افزود: در جایی دیگر آمریکا با بمباران دو شهر بزرگ ژاپن، تعداد ۲۲۰ هزار کودک و زن و سالخورده را در کوره بمب اتم می‌‌سوزاند، آن‌وقت می‌گوید برای کشته نشدن ۱۵۰ ایرانی حمله را لغو کرده؛ آقای ترامپ، شما ناگهان جنازه سربازان آمریکایی را در برابر چشمانت دیدی و از حمله صرف نظر کردی. با خودت گفتی وقتی پهپاد رادارگریز را می‌زنند، با ناوی که بر روی آب در مقابل چشانشان قرا دارد چه می‌کنند.

,

بیشتر بخوانید:

,

بیشتر بخوانید:

, ,
  • اینستکس ، کوچک به حساب آوردن ایران است
  • , اینستکس ، کوچک به حساب آوردن ایران است,
  • جزئیات توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس
  • , جزئیات توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس,

    خطیب نماط جمعه تهران تصریح کرد: ایران برای تامین انرژی به غنی‌سازی ادمه می‌دهد و این غنی‌سازی برای ساخت بمب اتم نیست، زیرا ایران نه بمب اتم را مشروع می‌داند و نه احتیاجی دارد و اگر بخواهد به کشوری مثل اسرائیل حمله کند، کافی است نیروگاه اتمی اسرائیل را بزند. در این صورت اسرائیل توسط خودش با بمب‌های هسته‌ای که دارد چندبار شخم زده خواهد شد.

    ,

    آیت‌الله موحدی ادامه داد: ما از ۱۶ تیر اورانیوم را در هر اندازه و درجه‌ای که لازم باشد غنی‌سازی خواهیم کرد و دشمنان ما اگر مایلند رنگ آب‌های خلیج فارس از نیلی به سرخ تغییر کند، به فکر حمله باشند.

    , آیت‌الله موحدی,

    وی با بیان اینکه مسئولان با مردم رابطه پیدا کنند، مردم را ملاقات کنند و جواب نامه‌هایشان را بدهند، اظهار داشت: نباید مسئولان در جایی زندگی کنند و مردم دسترسی به آنها نداشته باشند. اگر خودتان هم نمی‌توانید، یک نفر را تعیین کنید بین مردم بیاید و حرف مردم را بشنود نه اینکه بین خودتان و مردم حجاب قرار دهید. از رئیس محترم قوه قضائیه تشکر می‌کنم که هم بین مردم می‌آید و هم با قاضیان ناسالم برخورد می‌کند و از برنامه‌های ایشان سپاسگزارم.

    ,

    دولت به فکر مستضعفان باشد

    , دولت به فکر مستضعفان باشد,

    خطیب نماز جمعه تهران افزود: مسئولان شاهد این گرانی‌های سرسام آور باشند و ببینند مستضعفان در چه شرایطی هستند. دولت که دولت «تدبیر و امید» است و کلید هم که دارد! مشکلات قفل‌شده را با کلیدتان باز کنید و اگر با کلید باز نمی‌شود لااقل با چکش قفل را باز کنید. اگر تدبیرتان هم صحیح نیست، با انسان‌های با تجربه مشورت کنید و دولت با مجلس گامی به‌سوی حل معضل بردارد چراکه مستضعفان کارد به استخوانشان رسیده است.

    ,

    آیت‌الله موحدی درباره افزایش اجازه بها در تهران گفت: مردم نه می‌توانند خانه بخرند و نه رهن و اجاره کنند. وضع اجاره‌بها را حل کنید چراکه مشکل سختی برای جامعه است. آمار طلاق افزایش یافته و خانواده‌ها در حال متلاشی شدن هستند و همه مسئولان و دولت و حتی قوه قضائیه باید دست به دست هم دهند و مشکل را حل کننند.

    ,

    امام جمعه رباط کریم

    , امام جمعه رباط کریم,

    امام جمعه رباط‌کریم: کانال مالی اروپا طنزی تلخ برای ایران است

    , امام جمعه رباط‌کریم: کانال مالی اروپا طنزی تلخ برای ایران است, امام جمعه رباط‌کریم: کانال مالی اروپا طنزی تلخ برای ایران است,

    حجت الاسلام ترابی امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم در مصلی بزرگ امام خمینی ( ره ) رباط کریم برگزار شد اظهار کرد :

    ,

    شیطان از افرادی می ترسد که نمازشان را سر وقت می خوانند،باید منتظر نماز باشید نماز را سر وقت بخوانید یعنی قبل از اینکه وقت نماز ظاهر شود به انتظار نماز باش و نباید به خاطر دغدغه مشغولیت کاری نشود که نماز را عقب بیندازیم.

    ,

    وی با اشاره به ترفندهای غرب برای گوشه گیر کردن ایران، عنوان کرد: بعد از مهلت شصت روزه ایران به اروپا برای پاینبدی به برجام دوباره اروپا بحث کانال مالی اینستنکس را به میان اورد ولی باید بدانیم که این بحث یک شوخی تلخ و یک تبل تو خالی است ، این یک اهانت به کشور ایران بوده و ساز و کار تحقیر آمیز دارد.

    ,

    مگر ایران نوکر امریکا است

    ,

    وی در ادامه تاکید کرد: ملت ایران قوی ترین پشتیبان برای دولت است که گام های بعدی را قوی تر بردارند ، باید دو روز دیگر محکم استوار و صادقانه گام بعدی را دولت بردارد.

    ,

    حجت الاسلام ترابی در ادامه تأکید کرد :باید بدانیم مانند گذشته این بار هم پیروزی با ملت ایران است.

    ,

    وی در پایان روز میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر و هفته کرامت را به تمامی مسلمین تبریک گفت.

    ,

    , ,

    امام جمعه بخش گلستان: مردم و مسئولین همکاری لازم را با قوه قضائیه داشته باشند

    , امام جمعه بخش گلستان: مردم و مسئولین همکاری لازم را با قوه قضائیه داشته باشند, امام جمعه بخش گلستان: مردم و مسئولین همکاری لازم را با قوه قضائیه داشته باشند,

    حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه خود با اشاره به دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، بیان داشت: روز دختر را به تمامی دختران تبریک عرض می کنیم و باید گفت که زندگی حضرت معصومه (س) الگوی خوبی برای دختران ما می باشد.

    ,

    وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه، تبیین کرد: از تلاش‌های تمام مسئولین قوه قضائیه تشکر می کنیم و امیدواریم این مسئولین روز به روز در اجرای وظایف خود موفق‌تر باشند و مردم و مسئولین ادارات و دستگاه‌ها همکاری لازم را با قوه قضائیه داشته باشند.

    ,

    حجت الاسلام والمسلمین نورپور در رابطه با ارزش قلم در گذشته و امروز، گفت: عامل ایجاد تمدن‌ها، هدایت مردم و ثبت علوم، قلم می باشد و اهل قلم باید توجه داشته باشند که از قلم برای گفتن حق و ثبت ارزش‌ها استفاده کنند چراکه در دین ما ارزش بسیاری به قلم داده شده است.

    ,

    وی همچنین باتاکید بر اهمیت مقوله حج، تصریح کرد: حج با سیاست عجین شده است و بیان کننده این می باشد که باید حق مظلومین را گرفت و اتحاد مسلمانان را حفظ کرد و افرادی که می گویند حج را سیاسی نکنید، از این مقوله مهم هیچ چیزی نفهمیده‌اند.

    ,

    امام جمعه بخش گلستان در رابطه با اقدامات دولت و ریاست جمهوری در مقابل اروپا، اذعان داشت: اقدامات دولت در این راستا و همچنین حوزه هسته‌ای لایق تشکر می باشد و همچنین توقیف نفتکش جمهوری اسلامی ایران در تنگه جبل الطارق را محکوم می کنیم و از دول و مجلس میخواهیم تا با این اقدام گستاخانه دولت انگلستان برخورد کند.

    ,

    وی درپایان باتوجه به مشکلات موجود در بخش گلستان، افزود: وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهرگلستان سبب نارضایتی مردم شده است و امیدواریم شورای اسلامی شهر و شهرداری توجه لازم را به این امر کنند و همچنین به ساخت‌ و ساز‌های غیرمجاز در سطح شهر اجازه ندهند و با این موارد برخورد قانونی صورت بگیرد و طوری نباشد که ساختمان‌های پنج طبقه و شش طبقه هر روز افزایش یابد و جای نفس کشیدن در گلستان باقی نماند.

    ,

     

    ,

    امام جمعه شهریار

    , امام جمعه شهریار,

    امام جمعه شهریار: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار است

    , امام جمعه شهریار: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار است, امام جمعه شهریار: منطق جمهوری اسلامی ایران منطق مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار است,

    حجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با حضور پرشور مردم در در محل مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت یکی از کلیدهای سعادت دنیا و آخرت نمازجمعه است به واقع می توان گفت اسباب به دست آوردن سعادت در دنیا و آخرت جمعه است

    ,

    وی ادامه داد پیامبر گرامی اسلام چهار مورد را کلید سعادت دنیا و آخرت می دانیم که در روایتی بیان فرموده است که اولین آن این است که هر کس در زندگی قلب شکر گذار داشته باشد و شاکر باشد و به جای زبان به شکایت باز کردن زبان به شکر در برابر نعمت های الهی باز کند سعادت دنیا و آخرت را دومین این خصایص این است که زبان گوینده داشته باشد، سومین مورد این است که درد داشته باشد و تحمل در وجود خود را رکن متعالی کنم در برابر مشکلات ایستادگی کند و وقتی خواسته ای از خدا دارد صابر باشد تا بزمان مقرر شد خداوند به او خواسته‌اش را اضافه کند و چهارمین خصایص و نعمتها این است که انسان همسر خوب داشته باشم این چهار خصیصه و نعمت موجب می شود که انسان در مسیر خیر و سعادت دنیا و آخرت قرار بگیرد.

    ,

    امام جمعه شهریار در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار ضمن اشاره به مناسبت های هفته پیش رو بیان کرد در دهه کرامت قرار داریم لازم است از این فرصت مغتنم بالاترین بهره را در جهت ترویج فرهنگ ناب محمدی بهره مند شوید مناسبت دیگری که در این هفته داریم سالروز ربوده شدن دیپلمات های مادر لبنان توسط رژیم صهیونیستی که فلسطین را غصب کرده است و به دنبال این است که خود را به عنوان یک کشور معرفی کند هدف آمریکاست که هیچگاه بدان دست پیدا نخواهد کرد به زودی شاهد زوال اسرائیل آمریکا خواهیم بود، مناسبت دیگر بحث پیاده روی مسیر قدمگاه تا حرم رضوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود و شهریار نیز در این مسیر قدمی موثر را برداشته و امیدواریم بتوانیم همچون پیاده روی کربلا پیاده روی تا حرم امام رضا را نیز آغاز و این فرهنگ به ارزشمند را نهادینه کنیم.

    ,

    سالمی افزود مناسبت دیگر روز مالیات است در واقع ما دو نوع مالیات داریم یکی شرعی که همان خمس و زکات است و برای رشد و تعالی دین مصرف می شود و دیگری مالیات قانونی که به دست دولت می رسد و در جهت اعمال عام المنفعه هزینه می شود، مناسبت دیگر روز تجلیل است بقاع متبرکه است مادر شهریار ۲۱ بقعه و امامزاده داریم برادر امام رضا نیز در شهریار با مبارکشان قرار دارد و لازم است که به این ظرفیت فرهنگی در شهرستان بیشتر توجه کرده احترام کنیم و در این زمان لازم است که از خادمان بقاع متبرکه بهترین نحو تجلیل شود.

    ,

    امام جمعه شهریار بیان کرد موضوع مقاومت که منطق اسلام است امری بدون ایستایی یعنی اینکه انسان مبارز ویژگی هایی دارند و مبارزه نیز همواره باید بر آن ویژگی ها به پیش برود که هیچ‌گاه نباید مبارزه متوقف شود تا زمانی که ریشه فتنه، فساد و دشمنی دشمنان کنده شود این به این دلیل است که دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد ما نیز باید تا حد توان مبارزه را ادامه داده و هیچ گاه از این مسیر عقب نشینی نکنیم، کسی که لباس مبارزه بر تن دارد باید مراقب شایعات و خدعه دشمن باشد چرا که دشمن با شایعه به دنبال دلسرد کردن مبارز و مبارزان است، شخصیت مبارز باید بدانند دشمن تهمت های زیادی به او می زند همین طور که امروز دشمن به ما تهمت می‌زند و می‌گوید ما به دنبال بمب اتمی اما این را باید به آنها بگوییم که جوانان ما هر کدام قدرتی بسیار عظیم و بالاتر است بمب اتمی دارند و هر کدامشان می تواند دنیایی را تکان داده و به لرزه درآورند.

    ,

    امام جمعه شهریار در پایان یادآور شد امروز جمهوری اسلامی ایران هم در منطقه و فراتر از آن یک قدرت تاثیرگذار و موثر تبدیل شده است اگر به اینجا رسیده است به خاطر منطق مقاومت و ایستادگی است‌ هیچ گاه نباید در مقابل دشمن نباید سکوت کرد که دست از مبارزه کشید و باید این را بدانیم که صیانت ما عین سیاست ماست و این موضوع را نیز مد نظر داشته باشیم که حج ۱ موضوع سیاسی ابادیس همچون نماز جمعه و دیگر نماز های ما و معلوم نیست چرا برخی امروز می‌گویند هر چیز را سیاسی نکنید، برخی باید بدانند که حمایت از مظلومین و برائت از مشرکین جز جدانشدنی از حج و نماز و دین و اسلام و انقلاب است و تا زمانی که دشمن ،فساد و ظلم ریشه کن شود ما در مسیر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استکبار قدم برخواهیم داشت.

    ,

     

    ,

    , ,

    امام جمعه کن مطرح کرد: رمزسعادت ملت ایران تاسی به اهل بیت است/حقوق بشرامریکایی یعنی حمله به هواپیمای مسافربری

    , امام جمعه کن مطرح کرد: رمزسعادت ملت ایران تاسی به اهل بیت است/حقوق بشرامریکایی یعنی حمله به هواپیمای مسافربری, امام جمعه کن مطرح کرد: رمزسعادت ملت ایران تاسی به اهل بیت است/حقوق بشرامریکایی یعنی حمله به هواپیمای مسافربری,

    حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا درخطبه اول نماز عبادی – سیاسی جمعه کن پس از توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از عوامل رشد انسان در همۀ امور کنارگذاشتن تعیّنات است و سنجیدن خودمان با معیار تقرّب و تقوی الهی است.
    وی افزود: تعیّنات ما را بیچاره کرده من طلبه ایراداتی دارم، امام جمعه بودن، رئیس بودن، ثروتمند بودن، محبوب بودن، مشهور بودن، جایگاه اجتماعی داشتن و … ایرادات من را نمی پوشاند و برطرف نمی نماید.
    صالح نیا درسوالی که از آیت الله العظمی گلپایگانی پرسیده شدگفت:آقا شما ترجیح می دادید طلبه بودید یا مرجع تقلید؟سپس درجواب گفت هر کدام که خدا دران است.
    وی خاطرنشان کرد:میرزاجواد تهرانی از منبر پایین امدوگفت الان من محمّد جوادم نه آیت الله ،بزرگان دین ما عظمت وبزرگی رافقط درتقرب الی الله دیده وجستجومیکردند.

    ,
    ,
    ,
    ,

    امام جمعه کن درابتدای خطبه دوم گفت:دهۀ مبارکه کرامت، دهۀ تکریم جایگاه والای اهل بیت پیامبر در تریج معارف الهی و فضائل انسانی است.
    وی افزود: با محوریّت اهل بیت و توسّل و تاسّی به این بزرگواران ملّت ما راه رشد خود را در بین این حجم عظیم از دشمنی پیدا خواهند کرد و به تعبیر رهبر معظّم انقلاب ، دشمنان وحشی ایران سرانجام درمقابل ملت ما زانو خواهند زد.
    صالح نیاخاطرنشان کرد: تاسی به اهل بیت رمز سعادت ماست و همین مناسک دین و نمازو قرآن ملت ایران راحفظ کرده است.
    وی تصریح کرد:یک نمونه از متاسیان به سیرۀ اهل بیت امام است و ثمرۀ تاسّی او امثال شیخ ابراهیم زکزاکی است.
    امام جمعه کن گفت: یکی از این روزنامه ها عکسی از امام را در فرانسه منتشر نموده و در حالی که امام مشغول خواندن نماز بودند. این عکس تاثیر زیادی بر مردم نیجریه و شیخ گذاشت.
    وی به نقل ازشیخ زکزاکی افزود:من آن عکس را از روزنامه جدا کرده، تعدادی چاپ کردم و به تمام دیوارهای دانشگاه چسباندم. یکی دیگر هم به دیوار اتاقم زدم. یک روز رفتم سفارت ایران … پرسیدم شما عکس امام را دارید؟ گفتند ما نه اما دانشجویی یک عکس را چاپ کرده می‌توانید از او بگیرید.» آن‌ها نمی‌دانستند خود شیخ این کار را کرده است.
    امام جمعه کن به نقل ازشیخ زکزاکی گفت: درزمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران با خودم عهد کردم هر مذهبی که امام خمینی دارد من هم پیرو همان گردم زیرا ایشان راه درست و مستقیم را طی می‌نماید.
    وی خاطرنشان کرد:ایشان پی در پی زندانی گردیدو وقتی جمعیت حرکت اسلامی در نیجریه به ۲۷ نفر می‌رسد خیلی خوشحال می‌ گردندو امروزه چند میلیون شیعه در نیجریه وجوددارند.
    صالح نیاتصریح کرد: زنان نیجریه قبلا حجاب داشتند اما انگلیسی هاحجاب را از بین برده بودندو اگرکسی حجاب داشت عده‌ای او را مسخره می‌کردند و به او سنگ می زدند درحال حاضر حجاب در بین زنان این کشور فراگیر گردیده است.
    امام جمعه کن گفت:شیخ ۹ فرزند داشت که شش پسرش به شهادت رسیدند. سه فرزنددر راه پیمایی روز قدس سال ۲۰۱۴ و سه نفر دیگه در ۲۰۱۵ شهید در میان حدود ۱۰۰۰ شهیدگردیدند.
    وی افزود:۴۰ سال است روز دوشنبه و پنجشنبه شیخ روزه گرفته و افطار ساده بین مردم توزیع مینمایدوبعضی می‌گفتند شیخ در چایی‌ها چیزی می‌ریزد که جوان آدم شیعه می‌ گردد. وهابی‌هایی که خیلی با شیخ دشمن بوده و فحش می‌دادند بعد از ملاقات با او الان جزوحامیان پروپاقرص اوگردیده اند.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,

    صالح نیا هفتۀ حقوق بشر آمریکایی راکه منجرب به انهدام هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ توسط ناو آمریکایی وینسنس وکشته شدنن ۲۹۰نفرازهموطنان راتسلیت گفت .
    وی خاطرنشان کرد: هاشمی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی یکی از منقلب‌کننده‌ترین صحنه‌هایی که در حین عکاسی از سردخانه با آن مواجه شدم، مادری بود که فرزندچهارماهه‌اش را در آغوش گرفته بود و این وضعیت تا آن لحظه نیز به‌جا مانده بود و این مادر پس از سقوط هواپیما و انتقال اجساد به سردخانه نیزنوزادچهارماهه‌اش را از خود جدا نکرده و جالب آنکه امدادگران باتلاش زیادقادرنبودند این مادر را از نوزادش جدا نمایند.

    ,
    ,

    امام جمعه کن گفت: از عزیزانی که پویش صاحب خانه‌ خوب را راه انداختندوخادم یاران رضوی تشکّرو از سپاه و ستاد نماز جمعه بابت اهدای برنج ایرانی به خانواده ها تقدیروقدردانی نمود.

    ,

     

    ,

    امام جمعه قرچک

    , امام جمعه قرچک,

    امام جمعه قرچک: اغفال سران و دست اندرکاران کشور اولین حربه دشمنان است

    , امام جمعه قرچک: اغفال سران و دست اندرکاران کشور اولین حربه دشمنان است, امام جمعه قرچک: اغفال سران و دست اندرکاران کشور اولین حربه دشمنان است,

    حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اغفال سران و دست اندرکاران و مسئولان ، تفرقه در میان ملت ها ، اولین حربه و دستورش است، تطمیع ، تهدید ، تحریم، آخرین حربه اش تحریم است ، اگر در تحریم مقاومت امکان پذیر باشد تمام است ، میزان مقاومت به غنی بودن است.

    ,

    وی گفت: ملت ما با ظرفیت های بی بدیلش سست نمی شود ، مقاومت می کند ولی عده ای فقط تماشا چی اند واز فرصتها استفاده می کنند، شأن و تراز جمهوری اسلامی اقتضاء می کند که وضعیت اقتصادی ما این نباید باشد ، با منابع غنی اش ، با غیرت دینی و انقلابی اش، با ولایت فقیه اش که زبانزد عام وخاص است.

    ,

    اسماعیلی افزود: با جوانان مؤمن و مجاهدش ، سالها پی در پی با تأکید فراوان رهبر معظم فرمودند: به داد اقتصاد برسید ، سوراخهای موشها را پیدا کنید ، روزنه های ورود گرگها را پیدا کنید ، مانع ورود نا اهلان شوید ، ولی عده ای موش ها را در جیب گذاشتند و گرد صفاتی لباس میش به تن کردند وارد شدند.

    ,

    وی بیان کرد: امروز عوامل نفوذ مقصراند ، دستان مزدوران باید قطع شود، فرصت طلبان و دزدان و منحرفین را نباید آزاد گذاشت و رها کرد ، کسانی که نقشه دشمن را پیاده کردند باید محاکمه شوند کسانی که ارزشها را زیر پا گذاشتند باید پاسخ بدهند.

    ,

    امام جمعه قرچک تاکید کرد: سیاست کلی مقام معظم رهبری در توسعه همه جابه باید محکم پیگیری شود و بر پایه سه محور اساسی سیاست توسعه را اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه علمی و فناوری و تعالیم و مقاوم سای فرهنگی تدوین کرد.

    ,

    وی تصریح کرد: مخالفت داد و ستد و اارتباطات نیستیم ولی خط قرمزی داریم ، دشمنان قسم خورده ای داریم ، کسانی که ما را تا دم مرگ بردند ، امروز دم از دوستی می نند.

    ,

    اسماعیلی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیانن کرد: دشمن به ضعف اقتصادی وضعیت دفاعی ما چشم دوخته است ، باید محکم شد ، باید به ارزشها بهاء داد ، به اصول بهاء داد، اگر گفته شود ارزشها را رها کنید تا مشکلات حل شود این نهایت جهالت و غفلت و بیچارگی است این همان هدف اصلی دشمن است.

    ,

    وی گفت: آمریکای امروز همان آمریکای سال ۶۷ است که ۲۹۰ نفر بی گناه را در دریا پر پر می کند بعد می گوید اشتباه شده است ، بلافاصله فرمانده ناوش مدال شجاعت دریافت می کند ، مشکلات اقتصادی ما نتیجه مدیریت اشرافی و بی دردی و بی توجهی به اصول است ، برعکس اقتدار ما در عرصه های علمی و فناوری و نظامی نتیجه مدیریت جهادی و انقلابی است، ملت ما ، ملت نبرد و مقاومت و مجاهدت است.

    ,

    امام جمعه قرچک تاکید کرد:ما خروج آمریکا از منطقه را افول قدرت منطقه ای می دانیم ، ما به آرمانها ، اراده ها ، نقشه ها و اصول انقلاب پایبندیم و محکم ادامه خواهیم داد ، ملت خواهان ادامه فعالیت های مدرن هسته ای است ، چه در غنی سازی اورانیوم که از مرز ۳۰۰کیلو گرم گذشت ، چه در صنعت موشکی ، چه حمایت از مسلمانان مظلوم منطقه و مدیریت منطقه ای و … هستیم.

    ,

    وی تصریح کرد: در مراسم حج همچنان پرچم عزت و وحدت اسلامی و برائت از مشرکین و کفار باید جمهوری اسلامی می باشد ، رهبر عزیز فرمودند: اعتراض نکردن به آمریکا در حج درخواستی شیطانی است ، ابعاد سیاسی حج عین عبادت و تکلیف الهی است و حاجی ایرانی الگو است ، هر حاجی ایرانی باید با رفتار و گفتار و متانت خود به ملت ، هویت و جمهوری اسلامی آبرو ببخشد ، ترفند جدید اروپائیها ، راه اندازی ( ابزار پشتیبان مبادلات تجاری ) است اینستکس که هیچ خیری برای ما ندارد تازه اگر از نفت ایران خریداری شود و شرط و شروطی هم گذاشته نشود مفید خواهد بود.

    ,

    اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران: حفظ اصول و ارکان نظام، ممانعت از حاکمیت تفکرات غربی و سازشکارانه وتبلور عینیت بخشی به مفهوم امت واحده اسلامی و تضمین امنیت جهان اسلام است.

    ,

    خطبه های نماز جمعه ورامین

    , خطبه های نماز جمعه ورامین,

    امام جمعه موقت ورامین: امروز مردم با تمام توان در برابر تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است

    , امام جمعه موقت ورامین: امروز مردم با تمام توان در برابر تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است, امام جمعه موقت ورامین: امروز مردم با تمام توان در برابر تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است,

    حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و گفت: دختران باید با الگوگیری از این حضرت شرایط سعادت خود را فراهم کنند.

    ,

    وی سپس به قرارگیری در آستانه سفر حجاج اشاره کرد و افزود: باید قدر سفر معنوی حج را بدانیم، حج مانند نماز جمعه یک فریضه سیاسی عبادی است و حجاج از لحظه‌های آن بهره گرفته و از بازارگردی پرهیز کرده و برای سوغات از تولیدات داخلی بهره بگیرند.

    ,

    محمودی گفت: امروز فضای مجازی یک فضای مسموم و رها است، که سستی و کوتاهی مسئولین امر در این زمینه مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته است.

    ,

    وی به اعتباراتی که دشمن در فضای مجازی علیه نظام اسلامی خرج می‌کند، اشاره کرد و گفت: باید شورای عالی فضای مجازی به مردم گزارش دهد، که در این سال‌های فعالیت خود جهت سامان دهی این فضا چه کرده است و پاسخگوی جنایات فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی در فضای مجازی کیست.

    ,

    خطیب جمعه امروز ورامین مساله حجاب را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه دستگاه‌ها در مورد حجاب مسئول هستند، باید دستگاه‌های اجرایی، قضائی امنیتی و اطلاعاتی در این موضوع ورود جدی تری داشته باشند و مردم و خانواده‌ها نیز به وظایف دینی و اسلامی خود عامل تر باشند، تا توطئه‌های دشمن خنثی شود.

    ,

    انگلیس نفتکش ایرانی را رفع توقیف کند

    ,

    امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی و افول است، گفت: ملت ایران ۴۰ سال است، از آمریکا و و قدرت شیطانی او نترسیده و امروز نیز با تمام توان در برابر تهدیدات و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است.

    ,

    وی با بیان اینکه امروز تمام عزت و استقلال ملت ایران در پرتو تکیه بر اصول و مبانی انقلاب است، گفت: بزدل‌های سیاسی بدانند، با حرف‌های بی ربط خود نمی‌توانند، ملت ایران را دچار انفعال کنند.

    ,

    محمودی گفت: ایران امروز، ایران دیروز نیست و آمریکا نیز به خوبی این مساله را می‌داند، امروز قدرت نظام اسلامی بسیار گسترده‌تر از قبل است، امروز در نیجریه ۲۰ میلیون شیعه به برکت تلاش‌های شیخ زکزاکی پرورش یافته و وحشت بر اندام استکبار انداخته است.

    ,

    وی اضافه کرد: کسانی که فکر می‌کنند، با اجرای سیاست‌های استکباری و نفوذ در برخی دستگاه‌ها می‌توانند، به مراسم انقلاب آسیب وارد کنند، بدانند ما ضمن انتقاد از برخی عملکردهای ضعیف و غیر انقلابی و بی توجهی به خواسته‌های مردم و روحیه اشرافی گری برخی مدیران هرگز دست از اسلام و انقلاب نکشیده و دشمنان آرزوی تضعیف این نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

    ,

    محمودی با بیان اینکه ملت ایران هرگز دشمنی‌های انگلیس را از یاد نخواهد برد، گفت: اخیراً هم انگلیس یک نفتکش ایرانی را توقیف کرده است، که اولاً از مسئولان ایرانی می‌خواهیم در صورت عدم رفع توقیف پاسخ محکمی بدهند و ثانیاً انگلیس به چند نفوذی که در افطار سفارت انگلیس حضور پیدا کردند، دلخوش نباشد و بداند ملت ایران همان گونه که با مشت محکم بر دهان آمریکا و ترامپ کوبید، امروز نیز شعار مرگ بر انگلیس را نثار انگلیسی‌های مکار می‌کند.

    ,

     

    ,

    , ,

    امام جمعه پیشوا: انتخابات پیشرو مجلس اولین انتخابات در ۴۰ سال دوم انقلاب

    , امام جمعه پیشوا: انتخابات پیشرو مجلس اولین انتخابات در ۴۰ سال دوم انقلاب, امام جمعه پیشوا: انتخابات پیشرو مجلس اولین انتخابات در ۴۰ سال دوم انقلاب,

    حجت الاسلام روح الله باقری گفت: اهمیت انتخابات مجلس پیش رو به این است دولت و وزرای آینده را این نمایندگان باید انتخاب می کنند.

    ,

    امام جمعه شهرستان پیشوا درباره انتخابات این دوره مجلس خاطرنشان کرد: اواخر امسال ، برای انقلاب اسلامی، همه مردم و مسلمین و خانواده های شهدا مهم است زیرا که از عملکرد مجلس دهم رضایت ندارند و در تراز انقلاب اسلامی نبوده است.
    وی افزود: در این مجلس، برخی نمایندگان مواضع انقلابی داشتند اما در کل نمایندگان مجلس دهم موضع انقلابی و جهادی نداشتند.

    ,
    ,

    امام جمعه پیشوا گفت: ناکامان در داخل و خارج کاری می کنند که حضور مردم در پای صندوق های رای را کمرنگ کنند.

    ,

    وی افزود: انقلاب در نخستین سال ورود به ۴۰ سال دوم نیاز مبرم به مجلسی در تراز انقلاب اسلامی دارد.

    ,

    حجت الاسلام باقری یادآور شد: نظریه مقاومت که در گام دوم انقلاب در بیانیه مقام معظم رهبری آمده است بایستی ادبیات سیاسی مقاومت را که برای کشور لازم است عملیاتی کنیم و مجلس و نمایندگانی را انتخاب کنیم که با نظریه مقاومت موافق باشد .

    ,

    وی افزود: در انتخابات لزوم جوان گرایی در مجلس بسیار مهم است، بیشتر نمایندگانی که در مجلس هستند تبدیل به فسیل شدند و فکر آنها کار نمی کند، و یکی از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری در مورد جوان گرایی است که مردم سعی کنند این مورد را بیشتر رعایت کنند.

    ,

    حجت الاسلام روح الله باقری گفت: بعضی جریانات سیاسی و افراطی هم به دلیل این که نفرات خود را وارد مجلس کنند از حالا به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت فشار می آورند و یا بعضی سایت ها و روزنامه های خبری هم نظرسنجی هایی علیه نظام قرار گذاشته اند که حضور مردم را کمرنگ کنند.

    ,

    امام جمعه پیشوا خاطرنشان کرد: مردم همانند ۴۰ سال گذشته پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در چله دوم انقلاب هم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس نشان خواهند داد این حمایت ادامه دارد و انقلاب به یاری خداوند متعال به انقلاب مهدوی وصل می شود.

    ,

     

    ,

    امام جمعه موقت شهر قدس

    , امام جمعه موقت شهر قدس,

    امام جمعه موقت قدس: کشف توطئه نوژه یکی از برکات انقلاب است/ حج موجب ایجاد الفت و برادری دینی است

    , امام جمعه موقت قدس: کشف توطئه نوژه یکی از برکات انقلاب است/ حج موجب ایجاد الفت و برادری دینی است, امام جمعه موقت قدس: کشف توطئه نوژه یکی از برکات انقلاب است/ حج موجب ایجاد الفت و برادری دینی است,

    حجت الاسلام و المسلمین موحد، امام جمعه موقت شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته(۱۴ تیر ۹۸) که در مصلی برگزار شد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موجب رفع اندوه و ناراحتی است. اگر جامعه‌ای به حریم الهی را توجه کند و امور خود را با شرع مقدس اصلاح کند، هیچ چیز آن جامعه را اندوهگین نمی‌کند و آسایش و آرامش زندگی در سایه رعایت تقوای الهی است. تقوا موجب عزت ملت است.

    ,

    وی افزود: ملت ایران در طول ۴۰ سال ایستادگی داشته و پیام امام و شهدا را به گوش دنیا رساند. ملت ایران تمام مشکلات را تحمل کرد و حدود الهی را رعایت می کند. نمونه ایستادگی ایران را می توان در شکست اخیر امریکا مشاهده کرد. ملت با تقوای ایران توانست بزرگترین پهباد آمریکایی را شکار کند و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند و بار دیگر امربکا خار شد.

    ,

    خطیب موقت نماز جمعه با اشاره به دهه کرامت گفت: ملت ایران مهمان فرزندان با کرامت موسی بن الجعفر (ع) است. امام رضا(ع) در فضیلت زیارت نامه حضرت معصومه(س) می فرمایند:” هرکس با شناخت حضرت معصومه(س) را با شناخت و معرفت در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود”. شخصیت برجسته احمدبن موسی(ع) در میان فرزندان امام موسی الکاظم(ع) بعد از امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و امامزادگان پیامبر(ص) جزء برجستگان محسوب می شود.

    ,

    وی در ارتباط با سالروز کودتای پایگاه هوایی آمریکایی نوژه خاطر نشان کرد: آمریکا از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به ایران توطئه داشت. در سال ۵۹ در روزهای نخست شکل گیری انقلاب اسلامی، کشف توطئه آمریکا یکی از معجزات و برکات انقلاب اسلامی بود.

    ,

    وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاری حج ادامه داد: حج بزرگترین اجتماع مسلمانان است. هر حاجی ایرانی باید با رفتار و گفتار و متانت خود به ملیت، هویت و جمهوری اسلامی ایران آبرو ببخشد. اینکه برخی می گویند حج را سیاسی نکنید، سخن نادرستی است زیرا ابعاد سیاسی حج، مطابق با خواسته و دستورات اسلام است. وحدت، حمایت از مظلومین همچون ملت فلسطین و مردم یمن، و یا برائت از مشرکین، همه اموری سیاسی و مطابق تعالیم اسلام هستند بنابراین ابعاد سیاسی حج، همان تکلیف دینی و عبادت است.

    ,

    حجت الاسلام و المسلمین موحد تصریح کرد: یکی از ویژگی های حج ایجاد الفت و برادری اسلامی است. حجاج ایرانی باید ضمن رفتار عاقلانه و خردمندانه و محترمانه و همراه با وقار و متانت و آبرو بخشیدن به ملیت و هویت ایرانی و جمهوری اسلامی، در نمازهای جماعت در مسجدالحرام و مسجدالنبی در کنار برادران و خواهران مسلمان حضور داشته باشند.

    ,

    , ,

    امام جمعه موقت دماوند: دشمنان در مقابل بزرگی ایران زانو بزنند

    , امام جمعه موقت دماوند: دشمنان در مقابل بزرگی ایران زانو بزنند, امام جمعه موقت دماوند: دشمنان در مقابل بزرگی ایران زانو بزنند,

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال هادیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهرستان که با حضور عموم مردم نمازگزار در محل مصلی این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: مفاهیم سیاسی در مناسک حق به نوعی ضرورت دارد ،تاکید بر وحدت، دفاع از مظلومان و برائت از مشرکان امری جدا نشدنی از اسلام است.
    وی در ادامه گفت: اقدام هوشمندانه و به موقع جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام طی ماه های اخیر ، پیام قاطعانه‌ای را به طرف مقابل، آن هم حدود یک سال پس از خروج ترامپ از برجام مخابره کرده است که این موضوع را طرف های دیگر برجام باید مد نظر قرار دههند ک در صورتی این موضوع پا برجا خواهد بود که همه به این توافق پایبند باشند.
    هادیان تصریح کرد: مطابق بند ۳۶ برجام، جمهوری اسلامی ایران حق دارد در صورت نقض تعهدات طرف مقابل، تعهدات برجامی خود را به صورت کلی یا جزئی متوقف سازد؛ از این رو، اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه‌ای کاملاً حقوقی و فنی برخوردار است و این را باید دشمنان بدانند که هیچگاه ایران در مقابل زورگویی های انها عقب نشینی نخواهد کرد و مذاکره ای دیگر در هیچ رابطه و هیچ موضوعی نخواهد بود.
    امام جمعه موقت دماوند در ادامه سخنان خود با تاکید به پایان زمان مقرر دولت به طرف های اروپایی بیان کرد: در چنین شرایطی عبور ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران از مرز ۳۰۰ کیلوگرم، قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منازعه با طرف مقابل تقویت کرده است و به دشمنان این را فهماند که توان ایران بسیار بالا است و جوانان این مرز و بوم در بهترین شرایط علمی و … قرار دارند فلذا باید دشمنان در مقابل بزرگی و قدرت جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون شهدا است زانو بزنند.
    هادیان تصریح کرد: اظهار نظرهای ترامپ و دیگر سران آمریکا درباره خروج از خلیج فارس، سوریه، افغانستان و … نشان دهنده‌ این است که رویای آمریکا در منطقه به پایان رسیده است؛ رؤیایی که جورج بوش آن را با هدف ساختن یک خاورمیانه بزرگ آغاز کرده بود.
    هادیان با انتقاد از جمع آوری سامانه پاسخگووی ۱۱۰ در دماوند و انتقال آن به مرکز تجمیعی در ورامین که در ابتدا برای پاسخگووی بهتر بود خاطر نشان کرد: سال گذشته مرکز تجمع خطوط ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ورامین راه‌اندازی شد و از مرکز پاسخگووی ۱۱۰ دماوند نیز به ورامین انتقال پیدا کرد که امیدوار بودیم سرعت خدمات دهی و همچنین پاسخگویی بیشتر شود اما متاسفانه امروز شاهد پاسخگویی و کاهش خدمات در این حوزه در دماوند هستیم.
    امام جمعه موقت دماوند در پایان تصریح کرد: مردم ما شاید نیروی انتظامی شهرستان را مورد انتقاد قرار دهند در حالی که تقصیر و سوءمدیریت از جای دیگر سرچشمه می‌گیرد؛ زمان طولانی انتقال مأموریت از ورامین به دماوند باعث قضاوت ناصواب مردم درباره نیروی انتظامی این شهرستان می‌شود البته این موضوع بعضاً باعث خسارت جبران‌ناپذیر نیز برای مردم شریف ما می‌شود که از مسؤولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند و شرایط را به شکل مطلوب ترسی برای مردم رقم بزنند.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,

     

    ,

    , ,

    امام جمعه ملارد: اروپا حامی اهداف آمریکا است

    , امام جمعه ملارد: اروپا حامی اهداف آمریکا است, امام جمعه ملارد: اروپا حامی اهداف آمریکا است,

    نماز جمعه این هفته شهرستان ملارد در مصلی بزرگ شهر ملارد به امامت حجت السلام والمسلمین حسینی نوری اقامه گردید.
    حسینی نوری در ابتدای سخنانش گفت: نخستین مردمی که به ایران آمدند آریایی ها بودند و از همان ابتدا بی حجابی و بی عفتی در ایران وجود نداشت و هر بی حجابی که در کشور رخ میدهد از غرب و تفکر غربی سرچشمه میگیرد و اگر زنی بی حجابی کند مورد توجه شیطان قرار خواهد گرفت و بی حجابی محصولات بسیار مخربی را به همراه خواهد داشت و عفاف و حجاب باعث دوری از عوامل بی عفتی و حفظ سلامت فکری و دوری از هرنوع ارتباط با نامحرم و باعث ترویج سیره اهل بیت میشود و وقتی این موارد را رعایت کنیم میتوانیم بگوییم ما فاطمی و حسینی هستیم. برخی از مردم که بی حجابی را نوعی کلاس میدانند به سمت خانه هایی با معماری غربی و نوعی بی حریم و حجاب رفته اند.
    حسینی نوری امام جمعه ملارد در خطبه دوم خود گفت: حج یک فرصت تجمع برای تمام مسلمانان است و باید از این وحدت جهانی نهایت استفاده را برد و در کنار خانه خدا باید فریاد ضد استکباری سردهد و حجاج ایرانی هم باید با رفتار خوب خود شان ملت ایران را حفظ کنند و فقط به فکر خرید و تفریح در مکه نباشند .اروپایی ها هیچ گونه واکنشی نسبت به خروج آمریکا از برجام نداشتند که هیچ بلکه هم نوای ترامپ شدند ولی ما در مقابل این زورگویی ها ساکت نماندیم و در مقابل ظلم و تجاوز واکنش نشان دادیم مانند انهدام پهباد چندین میلیون دلاری فوق پیشرفته آنها. اروپا و آمریکا تلاش در تضعیف قدرت موشکی و هسته ای ما هستند ولی مسئولین کشور ما با قدرت بر حفظ ارزش های سیاسی و انقلاب و نظامی پافشاری خواهند کرد و هیچ باجی به دشمن نخواهند داد

    ,
    ,
    ,

     

    ,

    , ,

    امام جمعه بخش صفادشت: آبرو بخشیدن به ملیت، هویت و جمهوری اسلامی

    , امام جمعه بخش صفادشت: آبرو بخشیدن به ملیت، هویت و جمهوری اسلامی, امام جمعه بخش صفادشت: آبرو بخشیدن به ملیت، هویت و جمهوری اسلامی,

    نماز جمعه بهش بخش صفادشت شهرستان ملارد در این هفته با حضور فرماندار و شهر دار و دیگر مسئولین شهرستانی در مصلی بزرگ صفادشت برگزار گردید.

    ,

    حجت السلام حسینی همدانی : همانطور که می دانید یکی از بزرگترین و مهمترین راه مقابله با تحریم ها و تهدید ها و تقویت کشور با اقتصاد مقاومتی و جایگزین درآمدهای نفتی ، مالیات است.
    اگر مردم مالیات بپردازند و دولت هم از مالیاتی که گرفته خوب محافظت کند باعث می شود که اقشار دیگر جامعه امورشان بهبود یابد و همچنین باعث تداوم حکومت میشود .چون اداره و دوام حکومت نیازمند بودجه است که یکی از راه حل های تأمین هزینه های دولت گرفتن مالیات است که حضرت علی(ع) حدود ۱۴۰۰ سال قبل این را گفته. و همچنین باعث اصلاح و تقویت نیروهای مسلح و استقلال سیاسی خواهد شد. آیت الله حسن زاده آملی می فرماید: اگر بیت المال نباشد نیروهای مسلح برای تأمین زندگی باید در پی شغل و کار باشند، در نتیجه آمادگی برای جهاد با دشمن از بین می رود.

    ,
    ,

    مقام معظم رهبری روز چهارشنبه با دست اندرکاران و کارگزاران حج دیدار داشتند و به دو وظیفه مهم حجاج اشاره فرمودند که از ارزشهای مورد تمجید اسلام است که عبارتند از: آبرو بخشیدن به ملیت، هویت و جمهوری اسلامی است که حجاج عزیز باید با رفتار و گفتار و متانت خود به ملیت و هویت ایرانی و جمهوری اسلامی آبرو ببخشد. و برائت از مشرکین نیز یکی دیگر از وظایف حجاج است که باید به ظلم ظالمان و جنایت جنایتکاران اعتراض کنند همانطور که حضرت ابراهیم(ع) به شیطان اعتراض کرد و او را با پرتاب سنگ از خود دور کرد حجاج هم باید به شیطان بزرگ یعنی امریکا و نوکران او اعتراض کنند و او را رسوا نموده و از خود و جامعه اسلامی دور کنند و هرکس بگوید به امریکا اعتراض نکنید این درخواست شیطانی است.

    ,

    روز جمعه خبر فعال شدن اینستکس «ابزار پیشتیبان مبادلات تجارى» از سوى اتحادیه اروپا منتشر شد. با توجه به اولتیماتوم ایران به کشورهاى اروپایى براى آغاز گام دوم کاهش تعهدات هسته‏اى، این کشورها در تلاش هستند با فعال کردن اینستکس حرکت ایران را متوقف کنند. در چه شرایطى اینستکس مفید خواهد بود:
    ۱- اینستکس باید بر مبناى خرید نفت اروپا از ایران فعال شود. یعنى کشورهاى اروپایى باید نفت از ایران به همان میزانى که در زمان اجراى برجام مى‏خریدند، بخرند. در آن مقطع، در حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز نفت ایران از سوى اروپا خریدارى مى‏شد. این‏که آمریکا با این کار مخالفت خواهد کرد یا نه، مسأله اروپایى‏ها بوده و نباید از سوى ایران مورد اعتنا باشد.
    ۲- اگر اروپا قادر به خرید نفت از ایران نیست، مى‏تواند با ایجاد خط اعتبارى براى ایران اینستکس را فعال کند. اما باید توجه داشت که این خط اعتبارى اولا نباید بهره پولى داشته باشد، ثانیا تنها با خرید نفت در آینده تسویه شود. به عبارت دیگر نباید این خط اعتبارى مانند سایر بدهى‏هاى خارجى محسوب شود.
    ۳- اینستکس باید تمامى اقلام مورد نیاز ایران را که در چارچوب برجام براى ایران مجاز دانسته شده است، شامل شود و نباید اقلام محدود به اقلام غیرتحریمى شود.
    ۴- هم‏چنین اینستکس نباید به مصرف‏کننده نهایى در ایران کارى داشته باشد. این‏که چه فرد یا نهادى مصرف‏کننده نهایى اقلام هستند، مسأله ایران بوده و ربطى به کشورهاى اروپایى ندارد.

    ,
    ,
    ,
    ,
    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه