اخبار داغ

معاون کمیته امداد لرستان:

600 فرزند مددجوی کمیته امداد لرستان از خدمت سربازی معاف شدند

600 فرزند مددجوی کمیته امداد لرستان از خدمت سربازی معاف شدند
معاون کمیته امداد لرستان گفت: 600 فرزند مددجوی کمیته امداد استان لرستان با شرایط خاصی برای معافیت به سازمان نظام‌وظیفه معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: سال 97 اعتبارات کمیته امداد لرستان در سرفصل‌های حمایتی سه تا چهار برابر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: خدماتی که در حوزه حمایت ارائه می‌دهیم شامل پرداخت مستمری، کمک به امر ازدواج دختران و پسران تحت پوشش، خدمات دانش‌آموزی و دانشجویی، معافیت سربازی، اجاره مسکن، خدمات درمانی تکمیلی و انشعابات رایگان است.

,

 

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان عنوان کرد: تفاهمی با سازمان نظام‌وظیفه داشتیم که بر اساس آن، فرزندان مشمول خدمت سربازی که هشت سال از غیبت سربازی آن‌ها گذشته باشد بتوانند تخفیف 70 درصدی در پرداخت جریمه دریافت کنند که در این راستا چهار هزار و 500 فرزند مددجو را به حوزه نظام‌وظیفه معرفی کردیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدماتی که در حوزه حمایت ارائه می‌دهیم بحث معافیت سربازی است که فرزندان پسر خانواده‌های تحت پوشش با شرایط خاصی برای معافیت به سازمان نظام‌وظیفه معرفی می‌شوند که با این برنامه، 600 نفر معاف شدند.

,

 

,

فولادی بابیان اینکه سه هزار و 200 دانشجو و 12 هزار و 400 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد: خدمات دانشجویی علاوه بر دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و دولتی، شامل طلاب حوزه‌های علمیه نیز می‌شود.

,

 

,

وی گفت: سال گذشته که هنوز بیمه پایه مددجویان به بیمه سلامت واگذار نشده بود و هم بیمه پایه و هم تکمیلی شامل حال مددجویان می‌شد، با 320 مرکز درمانی خصوصی و دولتی و پزشکان قرارداد داشتیم که درنهایت 159 هزار نفر در استان خدمات درمانی گرفتند. 

,

 

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان بابیان اینکه چهار هزار و 400 مورد کمک‌هزینه جهیزیه پرداخت‌شده، گفت: سه هزار و 600 خانوار مستأجر تحت پوشش‌داریم که به آن‌ها وام، اجاره  و ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به برنامه کمک به رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال، افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، هفت هزار و 500 کودک از طریق مراکز بهداشت به ما معرفی شد که ماهیانه 100 هزار تومان بن کارت برای خرید بسته‌های غذایی به آن‌ها می‌دادیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه