اخبار داغ

رئیس آب و فاضلاب شهری بروجرد:

۱۶۵ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شد

۱۶۵ انشعاب غیر مجاز آب در بروجرد شناسایی شد
رئیس آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: 165 انشعاب غیر مجاز آب از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان بروجرد شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب اله حدادی در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: هرساله بیش از 400 انشعاب غیرمجاز آب در بروجرد شناسایی می‌شود که تیم‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری این انشعابات در نظر گرفته‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب اله حدادی در گفت‌وگو با, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: انشعابات غیرمجاز سبب می‌شود تا در ارائه خدمات به مشترکین مشکلاتی ایجاد شود و برداشت بی‌رویه از انشعابات غیرمجاز نیز باعث کاهش فشار آب در برخی از مناطق شده و اختلالاتی را برای مشترکین ایجاد می‌کند.

,

 

,

رئیس آب و فاضلاب شهری بروجرد تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 165 انشعاب غیرمجاز در بروجرد شناسایی‌شده است که از این تعداد 80 انشعاب به مجاز تبدیل‌شده است.

,

 

,

وی از افزایش 15 درصدی مصرف آب در بروجرد خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دما، مصرف آب در بروجرد نسبت به تابستان سال گذشته 15 درصد افزایش‌یافته و روزانه حدود 93 هزار مترمکعب آب مصرف می‌شود درحالی‌که میزان مصرف آب در تابستان سال گذشته روزانه 86 هزار مترمکعب بوده است.

,

 

,

حدادی عنوان کرد: ضروری است تا شهروندان در این روزهای گرم تابستان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا فصل گرما بدون مشکل و قطع آب سپری شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه هدر رفت آب در بروجرد 21 درصد است بیان کرد: متأسفانه این میزان هدر رفت آب ناشی از فرسودگی لوله‌ها، شکستگی لوله‌های آب و حفاری‌ها رخ می‌دهد که ضروری است تا با توجه به اینکه آب از ضروری‌ترین نیازهای انسان است باید تلاش کرد تا به هر میزان از هدر رفت آب جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه