اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

انتظارات مردم از وزارت ارتباطات برآورده نشده است/ با قول و شعار شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی نمی‌شود

انتظارات مردم از وزارت ارتباطات برآورده نشده است/ با قول و شعار شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی نمی‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از اقدامات زیر ساختی و فنی برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گذشته است ولی متاسفانه هنوز راه اندازی این شبکه در حد قول و شعار است و در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان ؛در خصوص شبکه ملی اطلاعات گفت: مطالباتی که مردم و هم چنین مقام معظم رهبری از مسئولین و به خصوص وزارت ارتباطات دارند راه اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از اقدامات زیر ساختی و فنی برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گذشته است شبهه ها و ابهاماتی در این ارتباط وجود داشت که قرار است چه زمانی این شبکه به صورت کامل عملیاتی شود و ما حساسیت خاصی نسبت به این موضوع داشتیم.

,

سعیدی در ادامه خاطر نشان کرد: به همین دلیل سال گذشته ما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به مجلس دعوت کردیم و گزارشی از روند اجرایی شبکه ملی اطلاعات خواسته شد که محتوای این گزارشات این بود که بخش عمده ای از زیر ساخت های شبکه ملی اطلاعات ایجاد شده است.

,

وی افزود: طبق صحبت های وزیر ارتباطات شبکه ملی اطلاعات به مراحل پایانی رسیده است و در یک موقعیت زمانی پیش بینی شده راه اندازی می شود ولی در واقعیت این اتفاق نیفتاده است و اینکه آن ها بتوانند  موتور جستجو گر ایرانی را راه اندازی کنند و یا به صورت کامل به شبکه اینترانت متکی شویم و وابستگی به شبکه های بیگانه و خارجی به طور کامل قطع شود بحثی است که هنوز ازآن اطمینان کامل پیدا نکردیم.

,

 این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان مطرح کرد:  هنوز یک سری سوالات و انتظاراتی که مردم از وزارت ارتباطات دارند برآورده نشده است و فکر نمی کنم بتوانند آن ها را به این سرعت راه اندازی کنند اگر چه قول هایی دادند ولی با قول و حرف شبکه ملی اطلاعات راه اندازی نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه