اخبار داغ

پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس هشتم به مناسبت درگذشت محمدباقر منصوری:

"صدای عاشورایی ایران"، به آسمان رسید

"صدای عاشورایی ایران"، به آسمان رسید
مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس هشتم در پیامی، درگذشت حاج محمد باقر منصوری، مداح سرشناس اردبیلی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نیز امت حسینی اردبیل و ایران تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، در پیام مجمع نمایندگان اردبیل در مجلس هشتم آمده است: این  از سر اتفاق  و حادثه نیست که چهل روز مانده به عاشواری حسینی، بلبل خوش نوای حسینی از مراسم میهمانی امام جوادالائمه، به سوی دیار ابدی پر می کشد و جامعه حسینی اردبیل، ایران و جهان تشیع را داغدار و سوگوار خویش می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
 
,
در ادامه پیام امده است: وداع با محمدی باقر منصوری پرشور و شیفته آستان امامت و ولایت، برای هیچ ایرانی دلداده ای آسان نخواهد بود. او نماد ارادت تمام عیار به عاشورا و افسانه ای از آینده تاریخ بود؛ آینده ای که ظهور موعودش را در حلقه جوانانی همچون منصوریها، پایکوبی خواهد کرد.
,
 
,
در پایان این پیام نیز آمده است: بدین وسیله آسمانی شدن "صدای عاشورای ایران" را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز  امت حسینی اردبیل، ایران و جهان تشیع تسلیت گفته و برای همه سوگواران، مخصوصا خانواده داغدارش صبر جمیل آرزومندیم.
,
 
,
این پیام تسلیت به امضای حجت الاسلام سید کاظم موسوی، جواد صبور، قاسم محمدی، بشیر خالقی، یونس اسدی، وکیل سپه و ولی اسماعیلی، نمایندگان استان اردبیل در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی رسیده است.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه