اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری اردبیل:

38 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهری در اردبیل هزینه می شود

38 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهری در اردبیل هزینه می شود
معاون عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه 38 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های شهری در اردبیل هزینه می شود گفت: اقدامات لازم برای تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های استان نیز در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مسعود امامی یگانه معاون عمرانی استانداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از دیدار با پژمان معاون عمرانی و بهسازی شهری وزیر راه و شهرسازی کشور خبرداد و گفت: در این دیدار بر اجرای به موقع و جذب اعتبارات مربوط به پروژه های بازآفرینی شهری در استان اردبیل به همه دستگاهها تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: 38 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری برای اجرای پروژه های مختلف شهری در اردبیل هزینه و جذب می شود. 

,

امامی یگانه در ادامه سخنان خود به دیدار با رجب صلاحی معاون امور شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار پیگری های لازم جهت تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری های استان از جمله حمل زباله و  آتش نشانی نیز انجام شد.

,

وی افزود: اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به شهرداریها، برگزاری دوره آموزشی سرمایه گذاری در استان، اختصاص اعتبارات عمرانی برای شهرداریها، بازسازی ناوگان حمل ونقل شهری، ساماندهی پرسنل و نیروی انسانی در شهرداریها از اهم موارد مطرح شده در این ملاقات بود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه