اخبار داغ

مسئول هیات دوچرخه سواری شهرستان رابر:

70 رکاب زن جاده کوهستانی رابر را طی کردند

70 رکاب زن جاده کوهستانی رابر را طی کردند
مسئول هیات دوچرخه سواری شهرستان رابر گفت : جام قهرمانی دوچرخه سواری شهید احسان شعبانی در در رابر با شرکت 70 دوچرخه سوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ داوود سلیمانی مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان رابر گفت: این دوره از مسابقات در ماده کوهستان برگزار شد و حدود 70 رکاب زن از سراسر استان در ۴ رده سنی مسافت ۲۲کیلومتر از جاده‌های کوهستانی را پیمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛ ,

داوود سلیمانی افزود: در رده‌های سنی زیر 12-14سال محمدی ازسرچشمه، در رده سنی 15تا 20سال پوریا صادقی از رابر، در رده سنی 20تا 40 سال مهدی میری از رابر، و در رده سنی 40تا50 سال داوود سلیمانی از رابر، رده سنی 50تا60 سال حسین زمانی از رفسنجان و گروه سنی 60 به بالا حسین نویدی از رفسنجان مقام‌های اول را کسب کردند.

,

سلیمانی گفت: مهدی میری و داوود سلیمانی از رابر و محمد تیموری از کرمان سه نفر برتر کل گروه‌ها بودند.

,

وی ضمن قدردانی از مسئولان و ورزشکارانی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند یادآور شد: شهرستان رابر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و همچنین سطح ارتفاع زیاد از دریا، مکان مناسبی برای انجام همه رشته‌های ورزشی است و خوشبختانه دوچرخه سواری به همت مسئولان هیئت استان و شهرستان در رابر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

,

سلیمانی در پایان با تشکر از خانواده شهید شعبانی که افتخار نامگذاری این جام را به نام آن شهید والامقام نصیب ورزش شهرستان کردند، خاطر نشان کرد: جام دوچرخه سواری شهید احسان شعبانی در سال های آتی به نحو مطلوب تر برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه