اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۱۳۵۱ مصالحه در مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان انجام شد

۱۳۵۱ مصالحه در مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان انجام شد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هزار و 494 فقره پرونده از فروردین ماه امسال تا 21 مردادماه جاری به منظور مشاوره و مددکاری اجتماعی به کلانتری های استان ارجاع شدند که هزار و 351 فقره آن منجر به مصالحه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا 21 مردادماه جاری 218 هزار و 357 تماس تلفنی با مرکز 110 استان انجام که از این تعداد 190 هزار و 266 تماس عملیاتی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سردار مظاهری افزود: 28 هزار و 91 تماس نیز غیر عملیاتی بودند.

,

وی در ادامه به مرکز 197 فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز پل ارتباطی میان پلیس و مردم است.

,

وی عنوان کرد: در مدت یاد شده از سال جاری هزار و 608 تماس با مرکز 197 انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه آن با سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

,

سردار مظاهری افزود: 723 مورد از این تماس ها تقدیر از پلیس بوده‌اند.

,

وی در ادامه به واحد اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری در تمامی کلانتری های استان مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی فعال می شوند.

,

در عین حال، وی عنوان کرد: در مدت یاد شده از سال جاری هزار و 494 فقره پرونده به منظور مشاوره و مددکاری اجتماعی به کلانتری های استان ارجاع شدند که هزار و 351 فقره آن منجر به مصالحه شدند.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: 143 فقره پرونده دیگر نیز به مراجع قضایی استان ارسال شدند.

,

وی همچنین گفت: در مدت اشاره شده هزار و 358 مراجعه به مراکز مشاوره نیروی انتظامی استان به منظور دریافت مشاوره خانواده و خدمات روان شناختی همچنین 35 مراجعه به منظور دریافت مشاوره انتظامی صورت گرفت.

,

وی درباره عفاف و حجاب نیز اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا 21 مرداد ماه جاری 29 هزار و 220 مورد تذکر لسانی در زمینه عفاف و حجاب و اخذ 815 مورد تعهد کتبی در سطح استان انجام شدند.

,

سردار مظاهری افزود: در مدت اشاره شده 29 خودرو نیز به علت آلودگی صوتی توقیف شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه