اخبار داغ

مدیر امور آبفای نسیم شهر:

پروژه اصلاح شبکه‌های آبرسانی در نسیم شهر به بهره‌برداری رسید

پروژه اصلاح شبکه‌های آبرسانی در نسیم شهر به بهره‌برداری رسید
مدیر امور آبفای نسیم شهر گفت: پروژه اصلاح شبکه‌های آبرسانی در راستای نوسازی و اصلاح شبکه‌های قدیمی و انشعابات فرسوده در نسیم شهر به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، وحید مبین مدیر امور آبفای نسیم شهر با اشاره به لزوم نوسازی شبکه‌های آبرسانی قدیمی در شهرها، اذعان داشت: در همین راستا و با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی پروژه اصلاح شبکه‌های آبرسانی قدیمی و همچنین انشعابات فرسوده در نسیم شهر به اجرا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه پروژه مذکور در بخشی از مناطق نسیم شهر انجام و به اتمام رسید، تصریح کرد: اصلاح شبکه تاسیسات زیرزمینی در بخش‌های مختلف نسیم شهر توسط اداره آبفا به صورت ویژه اجرا گردید.
,
 
,
مبین باتاکید بر قدمت و فرسودگی بخشی از خطوط و شبکه‌های آبرسانی نسیم شهر، بیان داشت: مشکلات مذکور، موضوع قطر پایین این خطوط و همچنین عدم تامین آب شرب با کمیّت لازم به دلیل ظرفیت پایین این شبکه‌ها از جمله دلایل اصلی پروژه اصلاح شبکه‌های آبرسانی در این شهر بود.
,
 
,
وی همچنین در رابطه با پروژه مذکور و ادامه روند اصلاح شبکه‌های آبرسانی سطح شهر، گفت: براساس مطالعات صورت گرفته عملیات به‌روز رسانی و استانداردسازی خطوط و شبکه آبرسانی در در مناطق مختلف نسیم شهر انجام می شود.
 
مدیر امور آبفای نسیم شهر درپایان باتوجه به مشخصات و جزئیات پروژه انجام شده، خاطرنشان کرد: عملیات اصلاح شبکه آبرسانی نسیم شهر به طول ۶۰۰ متر و در شهرک تاجیک با تخصیص هزینه‌های مورد نیاز از محل اعتبارات جاری و داخلی با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متری از اوایل مرداد ماه سال جاری آغاز گردید و مطابق برنامه زمانبندی شده در اواخر همین ماه نیز تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه