اخبار داغ

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

۵ طرح عمرانی در رشتخوار افتتاح شد

۵ طرح عمرانی در رشتخوار افتتاح شد
عصر امروز با حضور استاندار خراسان رضوی و همزمان با دومین روز از هفته دولت بیش از 5 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عصر امروز  با حضور علیرضا رزم حسینی و همزمان با دومین روز از هفته دولت بیش از 5 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد.

 در آغاز مراسم دومین روز از هفته دولت در رشتخوار، آیین غبارروبی، عطرافشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهرستان رشتخوار با حضور استاندار خراسان رضوی و دیگر مسؤلین دستگاه های اجرایی شهرستان رشتخوار انجام شد.

سپس مسئولین پس از بازدید از نمایشگاه هنرهای دستی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل دفتر فرمانداری شهرستان رشتخوار حضور یافتند، علی‌رضا رزم‌حسینی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان رشتخوار، پروژه سیلوی ۳۰ هزار تنی گندم با اعتبار 11 میلیارد و واحد تولید درب‌های ضد سرقت و واحد فرآوری و تولید پودر پیاز را نیز با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه به مناسبت هفته دولت در منزل شهید محمد عباس زاده از شهدای نیروی انتظامی این شهرستان حضور و با مادر شهید از نزدیک گفت و گو کرد.

بازدید از گلخانه راستگو، و افتتاح مجتمع رفاهی و جایگاه دو منظوره گیتی گستر آفتاب با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی از دیگر برنامه های دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه