اخبار داغ

در جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

300 تاکسی به تابلوهای تبلیغاتی مجهز شده‌اند / مردم همراهی خوبی با هوشمند سازی ندارند

300 تاکسی به تابلوهای تبلیغاتی مجهز شده‌اند / مردم همراهی خوبی با هوشمند سازی ندارند
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم، از طرح " تراکسی" که درواقع تابلوهای تبلیغاتی داخل تاکسی را شامل می‌شود، رونمایی شد، طرحی که هم‌اکنون روی 300 تاکسی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، یک‌صد و دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

مردم همراهی خوبی با هوشمند سازی ندارند

در ابتدای این جلسه محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به نگاه ویژه‌ای شهرداری قم به فناوری اطلاعات و روش‌های نوین اظهار داشت: در اهداف یازده‌گانه شهرداری قم برای سال 1400، توسعه شهر هوشمند در جایگاه ششم قرار دارد که بر اساس همین اولویت نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی بابیان این‌که مردم همراهی خوبی با هوشمند سازی ندارند، ادامه داد: بر این اساس اقداماتی را در سال 98 برای رسیدن به شهر هوشمند انجام خواهیم داد و جمعاً 30 میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته‌شده است و ضرورت دارد برای همراهی مردم قدم‌های مثبتی از سوی شهرداری و شورای شهر برداشته شود.

هوشمند سازی شهر قم ضروری است

در ادامه این جلسه کوروش محمدحسینی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم اظهار داشت: حرکت در مسیر شهر هوشمند از ابتدای سال 97 با تشکیل سازمان فناوری و اطلاعات شتاب گرفته است.

وی ادامه داد: در ابتدا مطالعاتی راهبردی در این زمینه صورت گرفت و دومین سند راهبری شهر قم درزمینهٔ فناوری شروع‌شده و به‌زودی اتمام می‌رسد.

محمدحسینی افزود: نیازمند یک سری دستورالعمل‌ها هستیم تا استفاده از فناوری‌های نوین برای مردم با مشوق‌هایی همراه باشد.

300 تاکسی به تابلوهای تبلیغاتی مجهز شده‌اند

مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم نیز طی سخنانی اظهار داشت: تابلوهای تبلیغاتی داخل تاکسی در قم فعال‌شده و هم‌اکنون 300 تاکسی به تابلوها مجهز شده‌اند که برای خود تاکسی‌داران نیز درآمدزایی داشته است.

وی ادامه داد: درزمینهٔ آموزش نیز اقدامات خوبی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته‌شده است به‌طوری‌که امکان ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برای آن‌ها فراهم‌شده است.

عزتی افزود: توزیع لوازم‌تحریر به قیمت تعاونی و همچنین اعطای وام 2 میلیون و چهارصد هزارتومانی به رانندگان تاکسی از دیگر اقداماتی که برای رفاه حال رانندگان تاکسی انجام‌شده است.

در ادامه این جلسه از طرح " تراکسی" که درواقع تابلوهای تبلیغاتی داخل تاکسی را شامل می‌شود، رونمایی شد.

در ادامه این جلسه بررسی لوایح و طرح‌ها موردبررسی و رأی‌گیری قرار گرفت.

لایحه اخذ مجوز توافقنامه فی‌مابین شهرداری قم و آقای محمد احمدی کبیر موردبررسی قرار گرفت که درنهایت با موافقت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

لایحه دیگری که در جلسه امروز قرائت شد، لایحه‌ای اخذ مجوز انتقال عرصه در مسیر پلاک ثبتی 6752 اصلی با مالکیت خانم بتول مشهدی محمدی و مرحوم اسماعیل شایسته بود که نظر اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

لایحه اخذ مجوز تفریق بودجه سال 97 سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با مبلغ وصولی قطعی 3 میلیارد و دویست میلیون تومان به رأی گذاشته شد که مورد تصویب قرار گرفت.
لوایح دیگری که در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت لایحه اخذ مجوز تفریق بودجه سال 97 سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و لایحه اخذ مجوز تفریق بودجه سال 97 سازمان قطار شهری بود که با موافقت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
, مردم همراهی خوبی با هوشمند سازی ندارند,
,
,
,
,
,
, هوشمند سازی شهر قم ضروری است,
,
,
,
,
,
,
,
, 300 تاکسی به تابلوهای تبلیغاتی مجهز شده‌اند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه