اخبار داغ

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

اعتقاد به امام حسین(ع) به معنای حق طلبی و مقابله با ظلم است

اعتقاد به امام حسین(ع) به معنای حق طلبی و مقابله با ظلم است
عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امام حسین (ع) در وصیت خود به برادرش محمد بن حنفیه به صراحت تاکید کرده که باور به وی به معنای عمل به حق و مقابله با ظلم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمدناصر نصری، عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمع این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت سید الشهدا(ع) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین (ع) در جریان عاشورا وصیت نامه ای می نویسد به برادرش محمد حنفیه و در آن ابتدا خودش را معرفی می کند و پس از شهادت به وحدانیت خدا و رسالت جدش رسول اکرم(ص) می فرماید که بهشت و جهنم حق است و هیچ تردیدی در حسابرسی قیامت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در وصیت نامه خود به صراحت تاکید می کند که برای دنیا و ریاست چنین قیامی انجام نداده و قیام را با تمام آنچه که دارد پیش خواهد برد، ادامه داد: امام حسین (ع) با اقدام و قیام خود و در کلاس عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر را به تمام جهانیان به ویژه مسلمانان و شیعیان آموخت.

,

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر پوزه ظالمان را به خاک می مالد و مستکبرین را بر سر جای خود می نشاند، افزود: بالاتر از عمل عزاداری و سینه زدن در زیر پرچم امام حسین(ع)، عمل و رفتار عاشقان سید الشهدا(ع) و توجه آنان به فریضه امربه معروف و نهی از منکر است.

,

فرمانده اسبق سپاه ناحیه قوچان با با بیان اینکه سیاست و راهبرد امام حسین(ع) در این وصیت نامه می بایست پیاده و عملیاتی شود و تمام مسئولین و مدیران می بایست نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری از خود نشان دهند، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا و محرم دارد و به همین دلیل نابود شدنی نخواهد بود و علیرغم تمام مشکلات، با همراهی مردم پیج و خم های زیاد و خطرناکی را پشت سر گذاشته ایم و به موفقیت های بزرگی نیز دست یافته ایم؛ به گونه ای که ثمره و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران قابل توصیف نیست و در جهان جای سوال است که باوجود این حجم از فشارها و تحریم ها چگونه جمهوری اسلامی ایران توانسته است چهل سالگی خود را ببیند.

,

نصری با بیان اینکه تا مقصود و آرمان ها راه زیادی باقی مانده اما به آینده امیدواریم و معتقدیم این خورشید فروزان درحال نورانی کردن جهان است، بیان داشت: مومن حقیقی، امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه خود قرار می دهد و اگر منکرات در هر جایی رخنه و رسوخ کرده باشد، می بایست مورد تذکر قرار دهد.

,

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: وصیت امام حسین (ع) صرفا خطاب به برادرش محمد بن حنفیه نیست بلکه خطاب به جهان اسلام و تشییع است و قبول امام حسین(ع) به معنای قبول حق و حق طلبی و مقابله با ظلم است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه