اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

3 هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال 99 آسفالت می‌شود

3 هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال 99 آسفالت می‌شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح ابرار، گفت: در این طرح برای راه های روستایی آماده شده که تا پایان سال، ۲ هزار کیلومتر راه روستایی و تا پایان سال ۹۹ ۳ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل کابلی پل‌سفید اظهار کرد: امروز  در استان مازندران چند طرح افتتاح می‌شود که یکی از مهم‌ترین طرح‌ها پل کابلی به طول ۶۰۰ متر در محور سوادکوه است.

وی افزود:این محور نخستین بزرگراهی است که برای استان مازندران احداث شده است،چهار خطه محور کامل شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: یکی از گلوگاه های مهم محور پل بزرگ پل‌سفید است که هم دغدغه مهم شهروندان بوده و هم برای ترافیک عبوری معضلی بوده است.

اسلامی افزود: برای ما بسار حائز اهمیت است که ترافیک محلی و زندگی روزمره مردم پل‌سفید که با ترافیک ترانزیتی ادغام شده را از هم تفکیک کنیم.

وی با بیان اینکه طرحی در گذشته تهیه شده بود که تمام اهداف ما را در آن لحاظ نشده بود، افزود: کار مطالعات و تحقیقات طرح طول کشید و حاصل مطالعات اغاز عملیات اجرایی امروز است.

اسلامی اظهار کرد: پل کابلی ۶۰۰ متری یک نماد عمرانی، چهار خطه است  و در یک برنامه زمانبندی ۳۰ ماهه به اجرا در می‌آید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تلاش ما در استان مازندران این است در تمام محورهایی که به استان های شمالی منتهی می‌شود گلوگاه‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین در این منطقه عملیات عمرانی را با مشکلات زیادی روبه رو می کند، افزود: مصمم هستیم با هر شیوه این عملیات با کیفیت بالا انجام شود و به سرانجام برسد.
 
اسلامی گفت: اهتمام ویژه‌ای برای راه های روستاهای استان مازندران داریم، چون روستاها مناطق مولد و مهم برای ما هستند.

وی به طرح ابرار اشاره و اظهار کرد: در این طرح برای راه های روستایی آماده شده که تا پایان سال، ۲ هزار کیلومتر راه روستایی و تا پایان سال ۹۹  ۳ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شود که یک رکورد در جهت محرومیت زدایی و کیفیت بخشی راه روستایی است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ایمن سازی و توسعه فرودگاه‌های استان در دستور کار قرار دارد که اقدامات گذشته نتیجه داده است و عملیات تکمیلی برای تجهیزات ناوری صورت گرفته است.

اسلامی افزود: پروژه های مسکنی برای عرضه و توسعه مسکن در دستور کار قرار دادیم، اراضی تهیه و فراخوان داده شد و امیدواریم پروژه‌های مسکن در شهرهایی که با کمبود مسکن مواجه هستند با همت و تلاش شتاب بگیرد.

وی به اعتبار مورد نیاز طرح پل کابلی سوادکوه اشاره و اظهار مرد: این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تا ۲۰۰ میلیارد هم می‌رسد، کار پروژه کنارگذر محمودآباد هم امروز آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: در استان مازندران با اهتمام ویژه پروژه ها را دنبال می شود، پروژه ساری-تاکام دارای اهمیت است که از ابتدای سال ۹۷، دو برابر آنچه در گذشته کار شده بود  فعالیت انجام شده و امسال این پروژه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه