اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد:

6 موکب از بروجرد در عراق برپا می‌شود

6 موکب از بروجرد در عراق برپا می‌شود
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد گفت: امسال تعداد موکب‌های بروجرد در عراق افزایش یافته و ۶ موکب به مناسبت اربعین برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اربعین یک حرکت عاشورایی است که هر ساله با حضور گسترده و پرشور ارادتمندان به امام حسین(ع) برگزار می‌شود و از سراسر دنیا زائران زیادی راهی این سفر معنوی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, .,

وی افزود: در همین راستا موکب‌هایی برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین در عراق برپا می‌شود و در این مدت به زائران خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد از برپایی شش موکب از شهرستان بروجرد در عراق خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته دو موکب از بروجرد در عراق برپا شد اما با توجه به استقبال زائران اربعین، امسال تعداد موکب‌های بروجرد در عراق به شش موکب افزایش یافته است.

,

وی تصریح کرد: موکب‌ها در کربلا، نجف و کوفه برپا می‌شوند و به طور متوسط هر موکب روزانه به هزار و 500 زائر خدمات لازم را ارائه دهد و موکب ها علاوه بر پذیرایی، اسکان زائران را نیز انجام می‌دهند.

,

گودرزی خاطرنشان کرد: امسال در ایام اربعین حدود 300 نفر برای ارائه خدمات در شش موکب در عراق اعزام می‌شوند و حدود 15 روز به طور مستمر به زائران اربعین خدمات ارائه می‌دهند.

,

وی با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای ایام اربعین بیان کرد: هر یک از شهروندان و خیرین که قصد کمک به موکب‌ها در ایام اربعین را دارند می توانند به محل‌هایی که در سطح شهر برای جمع‌آوری اعلام شده مراجعه کنند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل مواد غذایی خشک مانند برنج، حبوبات، قند و شکر و ... را اهدا کنند.

,

وی به برپایی دو موکب در ورودی و خروجی بروجرد در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: امسال نیز دو موکب در میدان آیت اله بروجردی(ره) و میدان زائران کربلا برای پذیرایی زائران اربعین آماده می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه