اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خبر داد:

20 مصدوم در 8 حادثه رانندگی محورهای مواصلاتی قوچان

20 مصدوم در 8 حادثه رانندگی محورهای مواصلاتی قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: طی یک هفته اخیر 8 حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده که منجر به مصدومیت 20 نفر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فکوری، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان صبح امروز در گفتگو با صبح توس، با تشریح حوادث جاده ای یک هفته اخیر در این شهرستان گفت:  در اولین حادثه و در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۱۵ محور قوچان به فاروج ۲ نفر مصدوم شدندکه امدادرسانی رسانی به مصدومین این حادثه توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابا محمد رستمی هلال احمر قوچان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دومین حادثه نیز در همین جاده رخ داد و یک دستگاه خودروی سواری پیکان واژگون شد اما خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، ادامه داد: سومین حادثه در روستای فیلاب رخ داد که خودروی سواری پراید با عابرین پیاده برخورد و منجر به مصدومیت دو نفر شد که عوامل پایگاه امداد و نجات بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه این مصدومین را  به بیمارستان منتقل کردند.

,

 وی افزود: چهارمین حادثه در اثر برخورد خودروی سواری پراید و سمند در کیلومتر ۲۰ محور فاروج به قوچان رخ داد و منجر به مصدومیت دو نفر شد که یک نفر به صورت سرپایی درمان و مصدوم دیگر برای مداوای بیشتر توسط نجاتگران پایگاه شهید بابا محمد رستمی به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال داده شد.

,

فکوری با بیان اینکه پنجمین حادثه نیز درمحور فاروج به قوچان و در رو‌بروی کارخانه دوچرخه سازی اتفاق افتاد و باعث مصدومیت چهار نفر شد، خاطر نشان کرد: عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، سه مصدوم این حادثه توسط عوامل هلال احمر و یک نفر مصدوم دیگر توسط خودرو های عبوری به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر منتقل شدند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان اینکه ششمین حادثه، برخورد خودروی سواری با عابر پیاده بود که ظهر عاشورا در محور قوچان به فاروج اتفاق افتاد و تنها مصدوم این حادثه توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابا محمد رستمی به بیمارستان قوچان منتقل شد، بیان داشت: حادثه بعدی در کیلومتر ‌۴۰ محور قوچان به چناران  ودر اثر برخورد دو خودروی سواری دنا با مزدا تک کابین  رخ داد  که این حادثه ۷ مصدوم داشت که با همکاری عوامل پایگاه و اورژانس به بیمارستان چناران جهت مداوا انتقال داده شدند.

,

فکوری در پایان و با تشریح حادثه هشتم نیز گفت: این حادثه نیز در روز عاشورا و در اثر برخورد خودروی سواری پیکان با نیوجرسی وسط جاده در کیلومتر ۶۰ محور قوچان به چناران اتفاق افتاد که دو مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید کلاهدوز قوچان به بیمارستان چناران منقل شدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه