اخبار داغ

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه کشور در خراسان شمالی:

۲۰ کیلومتر از محور بجنورد-گلستان تا پایان سال به بهره‌بردای می‌رسد

۲۰ کیلومتر از محور بجنورد-گلستان تا پایان سال به بهره‌بردای می‌رسد
مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه کشور در خراسان شمالی اعلام کرد: از محور 143 کیلومتری بجنورد-گلستان تا به کنون 69 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است و 20 کیلومتر دیگر آن نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علیرضا هنرور، مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه کشور در خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اجرای روند عملیات راهسازی در محور بجنورد-گلستان اظهار کرد: عملیات راهسازی (تعریض و آسفالت) محور 143 کیلومتری بجنورد-گلستان از سال 89 آغاز شد که تا به کنون 69 کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

هنرور افزود: عملیات راهسازی در 74 کیلومتر باقیمانده از این محور نیز همچنان ادامه دارد که تکمیل آن به اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

وی با اشاره به دور دوم از سفر رییس جمهور به خراسان شمالی در 23 تیر ماه امسال عنوان کرد: در این سفر مصوب شد تا 200 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل عملیات راهسازی باقیمانده از این محور اختصاص داده شود.

,

وی در ادامه اعلام کرد: برای سال مالی 98 هدفگذاری شده است که در این محور عملیات راهسازی 10 کیلومتر مسیر مهمانک-زمان صوفی، شش کیلومتر مسیر تاتار-بدرانلو و چهار کیلومتر مسیر رباط قره بیل به پایان برسد و به طور کامل به بهره برداری برسند.

,

هنرور خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات راهسازی مسیر مهمانک-زمان صوفی دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و پیمانکار در حال انجام آسفالت این مسیر است.

,

وی افزود: عملیات راهسازی مسیر شش کیلومتری تاتار-بدرانلو با مسئله معارضان بخش خصوصی مواجه شده بود که خوشبختانه پیگیری های استانداری و قوه قضاییه این مسئله حل شد و پیمانکار در حال ادامه عملیات راهسازی در این مسیر است.

,

وی همچنین یادآور شد: 80 درصد از عملیات راهسازی مسیر چهار کیلومتری رباط قره بیل نیز به پایان رسیده که منتظر تزریق اعتبار برای تکمیل این مسیر هستیم.

,

مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه کشور در خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: 54 کیلومتر باقیمانده از عملیات راهسازی این محور نیز باید تا پایان سال مالی 99 با تزریق اعتبارات مصوب از سفر دور دوم رییس جمهور به استان تکمیل و زیربار عبور برود.

,

در عین حال، وی افزود: به طور کلی، در حال حاضر پیمانکاران این محور بابت عملیات راهسازی انجام داده از دولت 40 میلیارد تومان مطالبه دارند.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره روند عملیات راهسازی در کنار گذر شمالی بجنورد نیز اعلام کرد: این کنار گذر به طول 20 کیلومتر است که ساخت آن از سال 85 آغاز شده است.

,

هنرور گفت: باند شمالی این کنارگذر در سال 92 به بهره برداری رسید و زیربار عبور رفت.

,

وی افزود: با این وجود، هنوز باند جنوبی آن تکمیل نشده است که برای بهره برداری آن  باید گاردریل ها، تابلوهای اطلاع رسانی نصب و خط کشی ها در این باند انجام شوند.

,

مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه کشور در خراسان شمالی افزود: این سه اقدام یاد شده که انجام شوند این کنارگذر به صورت همسطح زیر بار عبور می روند، با این وجود، پل تقاطع غربی این کنارگذر که هم اکنون در دست ساخت است در اواسط سال آینده تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه