اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

"دختر آبی" بهانه مفسدان اقتصادی برای حمله به قوه قضائیه/ نمایندگان مجلس مصونیت ندارند به نظام اتهام بزنند

"دختر آبی" بهانه مفسدان اقتصادی برای حمله به قوه قضائیه/ نمایندگان مجلس مصونیت ندارند به نظام اتهام بزنند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای که منافعشان با برخورد قوه قضاِئیه با مفسدان اقتصادی درخطر است به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد قوه قضائیه بودند که مرگ دل‌خراش یک دختر دست‌آویز حمله به قوه قضائیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به حاشیه های فوت سحر خدایاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: عده ای می خواستند از حادثه مرگ دل‌خراش یک دختر جوان کلاهی برای خود تهیه کنند به همین خاطر بدون اطلاع به این قضیه ورود کردند برخی ها با سخنرانی و برخی ها در فضای مجازی اظهارات خلاف واقع انجام دادند.

این نماینده مجلس افزود: متأسفانه این افراد با این حرکات نسنجیده نظام و قوه قضائیه را زیر سؤال بردند زیرا این روزها به دلیل عملکرد مثبتی که قوه قضائیه در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری انجام می دهد منافع برخی ها به خطر می افتد اما از طرفی یک بارقه امید در دل مردم ایجاد شده است.

خودکشی یک دختر بهانه مفسدان اقتصادی

وی گفت: عده ای که منافعشان در خطر است به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد قوه قضاییه بودند که مرگ این دختر دست آویز حمله به قوه قضائیه شد پدر این دختر اعلام می کند هیچ حکم قضایی برای دخترش صادر نشده اما جای تعجب است که برخی از نمایندگان مجلس و برخی از بازیگران بدون تحقیق و بررسی دقیقاً صدایی که از حلقوم صهیونیست ها و استعمار پیر انگلستان و بی بی سی زده شد این ها همان را تکرار کردند و حتی برخی از بازیگران و نمایندگان به نوعی از بیگانگان نیز تندتر برخورد کردند.

موسوی لارگانی تأکید کرد: این ها با این حرکت اشتباه و دروغ پراکنی و حرکت وقیحانه نظامی را که مبتنی بر سال‌ها مبارزه با استکبار جهانی و طاغوت وابسته به استکبار جهانی بوده و بیش از 240 هزار شهید برای این نظام داده شده را زیر سؤال بردند.

نان خوران نظام به نظام تهمت می زنند

وی تصریح کرد: این حرکت وقیحانه از سوی کسانی رخ داد که نان این نظام را می خورند و پایه های صندلی های آن ها روی خون شهدا قرار گرفته است  این ها تهمت های ناروا به نظام زدند و باعث تشنج در فضای مجازی شدند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این اتفاق باعث شد تا اهمیت ساماندهی و کنترل و مدیریت شبکه های مجازی مجدداً تأکید شود متأسفانه هر مطلبی غیرواقعی را از طریق فضای مجازی منتشر می کنند که باید به صورت جدی با افرادی که چنین حرکاتی را انجام می دهند برخورد شود.

موسوی لارگانی اظهار کرد: ممکن است انتشار مطلب در فضای مجازی یک شخص را مورد اتهام قرار دهند اما در جریان خودکشی خانم سحر  عده ای  نظام زیر سؤال بردند و متهم کردند در حالی که خانواده این دختر به طور کامل مشکل و بیماری دخترشان را توضیح دادند و اعلام کردند آنچه در فضای مجازی عنوان می شود حقیقت ندارد.

وی افزود: حادثه خودکشی و خودسوزی روزانه در کشورهای مختلف از جمله در کشورهای اروپایی رخ می دهد اما صدایی از کسی در نمی آید اما اینجا عده ای از مسئله خودسوزی یک دختر برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می کنند.

نماینده مجلس گفت: این عده برای رسیدن به اهداف خود به دنبال کشته سازی و جریان سازی هستند که به نظام ما ضربه بزنند که البته چنین حوادثی در سال های 78 و88 نیز رخ داد اما بالاخره دست دشمنان رو شد و مردم متوجه حقیقت شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این رفتارها به صحبت های برخی از مسئولان برمی گردد که ناکارآمدی خودشان را با جوسازی های این چنینی لاپوشانی می کنند اگر برخی از نمایندگان مجلس به دنبال حقوق زنان هستند چرا حضور زنان در ورزشگاه مردان را دنبال می کنند چرا زمانی که ورزشکاران زن مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتبال و فوتسال را دارند سکوهای ورزشگاه ها خالی است.

نمایندگان کم‌کاری خودشان را مرگ یک دختر لاپوشانی می‌کنند

موسوی لارگانی گفت: در کل کشور یک نظرسنجی انجام شود که چند درصد از زنان کشور دغدغه رفتن به ورزشگاه آقایان را دارند مطرح کردن حضور زنان در ورزشگاه مردان به این دلیل است که عده ای میخواهند ذهن ها و افکار عمومی مردم جایی دیگری سوق داده شود و کم کاری های خودشان را جبران کنند.

نماینده مجلس گفت: از این جوسازی هایی که انجام می شود عده ای سوء استفاده می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند در مسئله پیش آمده وزارت ارشاد باید ورود کند و با بازیگرانی که بدون هیچ سند و مدرکی اظهار نظرهای دروغ انجام دادند برخورد کند و قوه قضائیه با وزرایی که بدون اطلاع اظهارنظرهای اشتباه کردند برخورد و بازخواست کند.

موسوی لارگانی بیان کرد: تعجب می کنم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چرا در این زمینه ورود نمی کند این هیئت برای چنین روزهایی تشکیل شده است درست است نمایندگان مصونیت دارند اما این مصونیت در بیان مطالب در داخل مجلس شورای اسلامی است و خارج از مجلس این مصونیت وجود ندارد از طرفی این مصونیت در راستای وظایف نمایندگی است نه اینکه یک نماینده مصونیت داشته باشد هر اتهامی را به نظام وارد کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, خودکشی یک دختر بهانه مفسدان اقتصادی,
,
,
,
,
,
, نان خوران نظام به نظام تهمت می زنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نمایندگان کم‌کاری خودشان را مرگ یک دختر لاپوشانی می‌کنند,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه