اخبار داغ

عبدالرضا مصری:

طرح حذف نام شهدا محکوم است/ بانیان این اقدام باید عذرخواهی کنند

طرح حذف نام شهدا محکوم است/ بانیان این اقدام باید عذرخواهی کنند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریان حذف نام شهدا محکوم است و بانیان این اقدام باید عذرخواهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به حرکت‌هایی در جهت حذف نام شهدا اظهار داشت: عده‌ای درباره حذف نام شهدا از کوچه ها سخن می گویند و عده ای آن را تکذیب می کنند، اما واقعیت این است که این حرکت چه عمدی باشد چه سهوی در هر دو صورت این جریان محکوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر راه اندازی این جریان عمدی است باید با عواملی که می خواهند نام و یاد شهدا که امنیت ما در گرو رشادت و ایثار آنها است برخورد شود.

,

وی افزود: آنچه موجب  پیروزی و مقاومت و حفظ تمامیت ارضی و سربلندی ما شده به خاطر رشادت شهدا بوده و این حرکت حذف نام شهدا یک اقدام ضدشهید است و برهمین مبنا ملت ایران در هیچ سطحی اجازه چنین حرکتی را نمی دهند.

,

مصری با تاکید بر اینکه اگر سخنانی که راجع به حذف نام شهید از کوچه ها می گویند، عمدی باشد باید با شدت هرچه تمام تر با آنها برخورد شود، گفت: هرکسی چنین کاری کند لیاقت و شایستگی خدمت در جمهوری اسلامی را ندارد، چون ما هرچه داریم از شهدا داریم.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین اگر چنین سخنانی سهوی بوده باز هم نشان از بی توجهی است زیرا کسی که در این کشور زندگی کرده و مسئولیت دارد ولی متوجه کارش نباشد باید با او برخورد شود.

,

وی ادامه داد: اما از آنجا که نظام ما همیشه برای اصلاح به افراد به ویژه افرادی که سهوا اشتباه می کنند، فرصت می دهد امیدواریم این قضیه هرچه سریعتر اصلاح شود و از ملت ایران عذرخواهی کنند و نزد خانواده شهدا اظهار شرمندگی داشته باشند.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اجازه این گونه رفتارها را نمی دهند زیرا همین اسامی مملکلت را حفظ کرده است.

,

مصری خاطرنشان کرد: اسامی شهدا تنها یک اسم نیستند، بلکه نام شهید در کوچه ها یک هویت و احساس افتخار است؛ شهیدی که از بالاترین داشته های خود گذشت و برای این کشور اسمش به جای ماند آیا با نام گذای یک کشور به نام او خدمت زیادی کرده ایم، خیر در مقابل کسی که با پای برهنه و سینه شکافته شده روی مین رفته کاری نکرده ایم.

,

وی افزود: من به جای کسانی که کوچکترین حرکتی در راستای شهید زدایی انجام داده اند، شرمنده ام.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید اجازه داده شود چنین اتفاقاتی در کشور بیفتد هرچند مسائل زیادی را تحمل می کنیم اما چون شهید جز ارزشهای اساسی ما است به هیچ وجه این حرکتها قابل تحمل نیست.

,

مصری با تاکید بر اینکه امیدواریم دیگر شاهد به راه اندازی چنین اتفاقاتی در هیچ جای کشور نباشیم، گفت: این قضیه ای که رخ داده در صدر اسلام هم اتفاق افتاد اما نور الهی قطع نمی شود هرچند ممکن است خود را از آن نور دور کنیم.

,

وی افزود: ما خوشحالیم آن نور الهی به نسل سوم و چهارم رسیده و البته پشتوانه نظام هم همین نسل های سوم و چهارم هستند که به لطف خدا در تمام صحنه ها حاضر هستند و از افتخارات دفاع مقدس و رسالت و هدف شهدا حراست و حفاظت کنند و نگذارند چیزی که دشمن به آن علاقه مند است ایجاد شود و ما خدا را به خاطر وجود این جوانان شاکریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه