اخبار داغ

مدیر اکتشافات و توسعه معادن گل‌گهر سیرجان خبر داد؛

شناسایی یک پهنه معدنی مس - طلا در شهرستان بم

شناسایی یک پهنه معدنی مس - طلا در شهرستان بم
مدیر اکتشافات و توسعه معادن شرکت گل‌گهر سیرجان گفت: تاکنون اکتشاف عمومی در ۲ مورد از ۳۲ تارگت تعریف شده از یک پهنه در منطقه ای از شهرستان بم آغاز شده و یکی از آنها به مرحله حفاری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین اکبری مدیر اکتشافات و توسعه معادن شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۵ هزار متر حفاری در منطقه گل‌گهر سیرجان و ۱۵ هزار متر حفاری در سایر مناطق کشور پیش بینی و هدف گذاری شده است. ‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: با توجه به این که قراردادهای این مجتمع در خردادماه منعقد می شود، این شرکت با حفاری ۱۰ هزار متر از برنامه مدون سالانه عقب نیست و به نظر می رسد بتوانیم تا پایان سال به اهداف خود دست یابیم.

,

مدیر اکتشافات و توسعه معادن شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان گفت: اهداف اکتشافی که این شرکت پیگیری می کند، تنها منحصر به منطقه سیرجان نیست، بلکه بخش کوچکی از آن در سیرجان دنبال می شود.

,

اکبری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و بزرگی مجتمع گل‌گهر، این شرکت در همه نقاط کشور فعالیت داشته و با شرکت‌های بزرگ هم‌ تراز خود در زمینه‌های اکتشافات و همچنین مشاوره همکاری دارد.

,

وی ادامه داد: فعالیت جدی که اکنون از سوی این شرکت پیگیری می شود، حفاری در منطقه گل‌گهر است.

,

مدیر اکتشافات و توسعه معادن شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان تشریح کرد:‌ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان متشکل از ۶ معدن بزرگ به وسعت حدود ۷۵ کیلومتر مربع است، اما علامت سئوال هایی همچنان وجود دارد که آیا ذخایر این شرکت محدود به همین معادن با عمق فعلی است یا خیر؟ ‌از این رو با اطلاعاتی که جمع آوری شده است، پاسخگویی به این پرسش ها را در دستور کار داریم.

,

شناسایی یک پهنه معدنی مس - طلا در منطقه ای از شهرستان بم

,

اکبری در تشریح سایر برنامه های این شرکت، ابراز داشت: تاکنون اکتشاف عمومی در ۲ مورد از ۳۲ تارگت تعریف شده از یک پهنه در منطقه ای از شهرستان بم آغاز شده و یکی از آنها به مرحله حفاری رسیده است.

,

وی یادآور شد:‌ مطالعات این تارگت در سطح یک ۲۵ هزارم بوده و با انجام عملیات ژئوشیمی و ژئوفیزیک، احتمال کانسار مس- طلا در آن می رود که اگر حفاری جواب بدهد، به نتیجه قطعی خواهیم رسید.

,

مدیر اکتشافات و توسعه معادن شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان افزود:‌ تارگت دیگری که اکتشاف آن آغاز شده در ناحیه صعب العبور در منطقه جنوب بم واقع شده است.

,

اکبری از ورود به فاز شناسایی و پی جویی در خراسان رضوی از سوی این شرکت خبر داد و تاکید کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، مطالعات عکس های ماهواره ای همچنین عملیات ژئوشیمی و بررسی نقشه‌های زمین شناسی آن انجام شده و احتمالا از هفته آینده تیمی برای بررسی آنومانی‌ها به این منطقه اعزام می شوند.

,

فعال سازی معادن کوچک توسط مجتمع گل گهر سیرجان

,

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی این شرکت برای فعال‌سازی معادن کوچک، عنوان کرد: این مجتمع بررسی معادن غیرفعال در ۵۰ محدوده آهنی در سطح کشور را در دستور کار خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه