اخبار داغ

در کمیته رسانه ای اربعین مطرح شد؛

توطئه دشمنان برای خدشه‌دار کردن وحدت اربعین ناکام ماند

توطئه دشمنان برای خدشه‌دار کردن وحدت اربعین ناکام ماند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان گفت: توطئه دشمنان برای خدشه دار کردن وحدت اربعین که از چند ماه گذشته آغاز شده بود، ناکام ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن لطیفی امروز در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه های اربعین حسینی،اظهار داشت: دشمنان که از علاقه مسلمانان و شیعیان جهان برای حضور در کنگره عظیم حسینی و نمایش بین المللی ارادات به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،آگاه هستند از چند ماه گذشته شیطنت های خود را برای خدشه دار کردن اتحاد بین مسلمانان جهان و شیعه آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  محسن لطیفی امروز در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه های اربعین حسینی،اظهار داشت: دشمنان که از علاقه مسلمانان و شیعیان جهان برای حضور در کنگره عظیم حسینی و نمایش بین المللی ارادات به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،آگاه هستند از چند ماه گذشته شیطنت های خود را برای خدشه دار کردن اتحاد بین مسلمانان جهان و شیعه آغاز کرده اند.,

وی برضرورت تبیین مسائل مختلف، آگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی درست از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: از فضای مجازی شبکه های معاند برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می کنند.

,

این مسئول با اشاره به برنامه های صدا و سیما در بخش های مختلف، تصریح کرد:  امسال نیز برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

,

رئیس کمیته رسانه ای ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز خسروی، بیان داشت: رسانه های استان باید توطئه های دشمنان را به مردم ارائه کنند.

,

معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: کمیته های برنامه ریزی و راهبردی از شهریور ماه سال جاری برنامه های خود را آغاز کرده است.

,

*در 4 بخش تولید محتوا در خصوص اربعین انجام می شود

, *در 4 بخش تولید محتوا در خصوص اربعین انجام می شود, *در 4 بخش تولید محتوا در خصوص اربعین انجام می شود,

قیاسی با بیان اینکه در 4 بخش تولید محتوا در خصوص اربعین انجام می شود، تصریح کرد: زنجان از مراکز مهم برای انعکاس این رویداد عظیم است.

,

وی برضرورت برجسته کردن وحدت بین مسلمانان در راهپیمایی اربعین تاکید کرد و گفت: توطئه های دشمنان نشان داد که این راهپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

معاون خبر صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: هر ایرانی یک سفیر ایران و منادی وحدت باید در عراق باشد که از آداب میهمانی گرفته تا رعایت اخلاق باید مورد توجه این سفیران باشد.

,

آل یاسین معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: مقدمات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زائران از سوی این مرکز انجام شده است.

,

وی گفت: مستند هفت شهر عشق در زمینه اربعین تولید می شود که در از شبکه های سراسری پخش می شود.

,

این مسئول از پوشش خبرهای موکب های زنجان در عراق خبر داد و گفت: عزاداری های مردم زنجان نیز تولید و پخش می شود.

,

*هفت برنامه زنده از کربلای معلی پخش می شود

, *هفت برنامه زنده از کربلای معلی پخش می شود, *هفت برنامه زنده از کربلای معلی پخش می شود,

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: هفت برنامه زنده از کربلای معلی از صدا و سیمای مرکز زنجان (اشراق) پخش می شود.

,

آل یاسین از برگزاری سوگواره اربعین در زنجان خبر داد و گفت: این سوگواره از 20 روز گذشته پخش شده است که 5 جایزه نفیس برای آن پیش بینی شده است.

,

وی از ارائه 15 مستند از سال های قبل اربعین خبرداد و گفت: این مستندها یک هفته به اربعین به روی آنتن می رود.

,

سرهنگ رضا حسینی نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: بعد از ابلاغ وزارت کشور،استان زنجان هماهنگ با سایر استان ها از چند ماه قبل جلسات ستاد اربعین را تشکیل داده است.

,

وی با بیان اینکه کمیته رسانه از اهمیت بالایی در زمینه تبیین برنامه های اربعین برخوردار است، افزود: اطلاع رسانی رسانه ها موجب معرفی بهتر اربعین می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع آوری مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه برعهده ستاد عتبات و عالیات استان زنجان و زحمات بیشتری را متحمل می شوند.

,

دبیر ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در اربعین، افزود: امسال مرز خسروی بازگشایی شد که حرکت دشمنان موجب شد تا بسته شود.

,

حسینی با بیان اینکه در مرز مهران زائران می توانند 24 ساعته با امنیت کامل از کشور خارج شوند، افزود: مرز خسروی تنها 12 ساعت فعال است.

,

وی بیان داشت: مرز خسروی نزدیکترین نقطه به سامرا  کاظمین است و به همین دلیل از اهمیت برخوردار است.

,

این مسئول یادآور شد: ایرانی ها از 15 مهر ماه وارد خاک عراق شده اند و به تدریج به جمعیت زائران اضافه می شوند.

,

دبیر ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه از 15 برخی موکب ها و از 18 مهر بقیه موکب ها فعال می شوند، افزود: موکب های اصلی استان تا دو روز پس از اربعین فعال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه