اخبار داغ

رئیس ستاد حمل و نقل ستاد اربعین خراسان شمالی اعلام کرد:

همدان، مبدا بازگشت زائران اربعین خراسان شمالی/ استقرار نیروهای حمل و نقل استان از ۲۳ مهرماه در همدان

همدان، مبدا بازگشت زائران اربعین خراسان شمالی/ استقرار نیروهای حمل و نقل استان از ۲۳ مهرماه در همدان
رئیس ستاد حمل و نقل ستاد اربعین خراسان شمالی به ازدحام زائران و ترافیک جاده ای در روزهای برگشت زائران اربعین اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از این ازدحام زائران پیاده روی اربعین حسینی خراسان شمالی از همدان به استان بازخواهند گشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر بدیعی مقدم، رئیس ستاد حمل و نقل ستاد اربعین خراسان شمالی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته، برنامه ریزی ها جهت اعزام زائران با ناوگان عمومی توسط شرکت های حمل و نقل، بین المللی و هماهنگی ها با ستاد عراق و ستاد مرکزی سازمان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی های لازم برای تامین سوخت مورد نیاز در مناطق منتهی به مرز و داخل خاک عراق برای استفاده وسایل نقلیه خودرویی امدادی در شرایط بحران انجام شده است.

,

بدیعی مقدم گفت: تعیین کرایه خودروها و نظارت بر عملکرد آژانس های شرکت های حمل و نقل درون شهری و برون شهری در قالب دستورالعمل صادر شده است.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: سهمیه خراسان شمالی برای اعزام خودرویی و ناوگان عمومی به داخل خاک عراق براساس کمیته هماهنگی چهار دستگاه ناوگان عمومی است که به صورت مستقیم به خاک عراق وارد و رفت و برگشت را انجام دهند.

,

وی خاطر نشان کرد: جهت اعمال محدودیت های ترافیکی کامیون، تریلی ها و جانمایی اکیپ های امدادی و خودرویی و سیار در طول مسیر پایانه های مرزی و مسیرهایی که از استان ها منتهی به مرز می شود انجام شده و تمهیدات لازم در بحث راه ها و راهداری ها صورت گرفته است.

,

بدیعی مقدم یادآور شد: همچنین طرح زمانبندی حرکت ناوگان های حمل و نقل با هدف جلوگیری از ازدحام زائران و ترافیک جاده ای و تدوین سازوکار اعزام با هماهنگی کمیته اعزام، برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه جابجایی زائران استان های مختلف براساس بعد مسافتی که دارند در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه تقسیم بندی شده اند، گفت: خراسان شمالی به دلیل مسیر مستقیمی که به مرز مهران دارد در این مکان جانمایی شده و برگشت از استان همدان برای استان خراسان شمالی مصوب شده است.

,

بدیعی مقدم افزود: در تامین واگذاری اتوبوس ها برای انتقال اتباع بیگانه ، هماهنگی لازم توسط اداره اتباع بیگانه انجام و مسیر رفت و برگشت آنها مشخص شده است.

,

وی از اعزام 40 دستگاه کامیون باربری به صورت حمل و نقل رایگان از هشت شهرستان خراسان شمالی خبر داد که اولین کاروان از روز 6 مهر ماه اعزام شده است.

,

وی گفت: مشخص و تقسیم بندی مسیرهای ورود و خروج به کشور برای استان ها به دلیل جلوگیری از ترافیک و ازدحام شهری و کنترل راه ها برای جلوگیری از خطرات احتمالی است.

,

وی بیان داشت: تیمی از اداره حمل و نقل استان از تاریخ 23 تا 29 مهرماه در همدان مستقر خواهند بود تا هدایت زائران خراسان شمالی را به راحتی و  بدون چالش انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه