اخبار داغ

رئیس بهزیستی شهرستان همدان:

۱۲۷ مهد کودک در شهرستان همدان فعال است

۱۲۷ مهد کودک در شهرستان همدان فعال است
رئیس بهزیستی شهرستان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۷ مهد کودک در شهرستان همدان فعال است افزود: از مجموع این مهدها ۹۸ مهد کودک شهری و ۲۹ مهد کودک روستایی فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا افشاری، رئیس بهزیستی شهرستان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛  گفت: در حال حاضر ۱۲۷ مهد کودک در شهرستان همدان فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: از مجموع این مهدها ۹۸ مهد کودک شهری و ۲۹ مهد کودک روستایی فعال هستند.

,

رییس بهزیستی شهرستان همدان با اشاره به اینکه امسال به دلیل درخواست ۴ مهدکودک تعطیل شده است خاطرنشان کرد: این درخواست ها به دلیل استجاری بودن مکان مهدها و برخی مشکلات اقتصادی است که منحر به ابطال جواز این مهدها می شود.

,

افشاری اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵ مهدکودک متقاضی گرفتن جواز فعالیت از بهزیستی شهرستان بوده اند که قرار است تا اوایل آبان ماه جواز این مهدها از سوی بهزیستی همدان صادر شود.

,

وی با اشاره به اینکه از شنبه هفته گذشته همزمان با هفته کودک غذای گرم در مهدهای کودک توزیع می شود بیان کرد: سهمیه توزیع غذای گرم در مهدکودک های همدان ۹۵۰ نفر است که بیشتر شامل مهدهای حاشیه شهر و روستا مهدها می شود.

,

افشاری ادامه داد: توزیع غذای گرم امسال در ۳۸ مهد کودک شهرستان همدان در طول دوره ۹۰ روز انجام می شود و سرانه هر نفر ۳ هزار و ۷۴۰ تومان است.

,

وی در خصوص فعالیت مهدهای قرآنی نیز گفت: تاکنون در همدان ۶۰ مهد قرآنی غیرمجاز شناسایی شده که از بهزیستی مجوز ندارند.

,

افشاری اضافه گرد: بیشتر این مهدها از نمایندگی خود در مرکز جواز فعالیت دارند که براساس جلسات بهزیستی با استانداری این مهدها امسال می توانند فعال باشند اما باید همزمان پیگیر گرفتن مجوز از بهزیستی در سال جاری باشند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه