اخبار داغ

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در مقابل تبلیغات دشمن مهم‌ترین درس اربعین است

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در مقابل تبلیغات دشمن مهم‌ترین درس اربعین است
دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه‌داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه مجاوری دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اربعین حسینی گفت: اهمیت اربعین در آن است که این روز، با تدبیر الهی خاندان پیامبر (ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلی، در حوادث گوناگون به حفظ یاد و آثار شهادت کمر نبندند، نسل های بعد، از دستاورد شهادت استفاده زیادی نخواهند برد.

,

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با بیان اینکه درسی که اربعین به ما می دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داریم گفت:کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با این راهبرد همکاری را با هنرستان دخترانه هادی فکوری آغاز کرد.

,

وی با اشاره به اینکه در این مدرسه موکب حضرت زهرا سلام الله یک هفته قبل از اربعین راه اندازی شد افزود:این موکب طی یک هفته به دستان دانش آموزان توانمند و دغدغه مند این هنرستان مدیریت شد که تاکنون دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.

,

مجاوری با اشاره به خدمات ارائه شده در موکب بیان داشت: از جمله خدمات برگزاری نمایشگاه عکس، معرفی بانوان شهید استان مرکزی، معرفی و فروش کتاب های تولیدی بومی کمیته بانوان کنگره استان با محوریت نقش آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توزیع رزق های معنوی، تبلیغ مسابقه کتابخوانی حنانه شو و توزیع نذری روزانه چای بود‌.

,

وی با تأکید بر اینکه این کار با هدف ارائه مدل در فعالیت های دانش آموزی با رویکرد فرهنگی صورت گرفت گفت: همچنین با توجه به کلام امام و مقتدای ما که فرمودند؛ برگزاری کنگره آغاز راه است، این برنامه بعنوان سومین برنامه ادامه ی راه کمیته بانوان بعد از برگزاری یک هفته ای تئاتر شهری روایت یک موج و مسابقه کتابخوانی است.

,

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این خصوص ادامه داد: اختتامیه این برنامه برگزاری مراسم عزاداری با حضور سرکار خانم نسری سرلک همسر گرانقدر شهید فضل الله سرلک از شهدای گرانقدر استان مرکزی و خاطره گویی ایشان از سال های دفاع مقدس و نقش آفرینی ایشان در ایام جنگ و معرفی کتاب «حنانه شو» که شرح زندگی ایشان بود صورت گرفت.

,

وی خاطر نشان کرد: در ادامه  برنامه مراسم قرائت زیارت عاشورا به همراه ورود پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و دادن نذری بود که حضور دانش آموزان و مشارکت حداکثری آن ها از جمله جلوه های ویژه این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه