اخبار داغ

مدیر راه‌آهن همدان خبر داد؛

آغاز خدمات‌رسانی سه‌قطار به زائران اربعین در همدان

آغاز خدمات‌رسانی سه‌قطار به زائران اربعین در همدان
مدیر کل راه‌آهن همدان از آغاز سه قطار جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمات‌‌رسانی به زائران از ۲۴ مهر آغاز و تا بیست و هفتم ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید سعید ابراهیم نژاد، مدیر کل راه آهن استان همدان بعداظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات رسانی راه آهن همدان در ایام اربعین عنوان کرد: علاوه بر قطاری که هر روزه در حال خدمات‌رسانی است‌سه قطار فوق‌العاده در این ایام به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: یک قطار در مسیر همدان-مشهد و برعکس‌ و دو قطار دیگر هم خدمات‌رسانی خود را از امروز ۲۵ مهر در مسیر تهران-همدان و برعکس آغاز خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه‌حرکت قطار مشهد به همدان خدمات‌رسانی خود را از بیست‌‌و‌دوم همین ماه آغاز کرده است، گفت: قطار مسیر همدان‌ تهران نیز امروز ۲۵ مهر خدمات‌رسانی خود به زائران سید‌شهداء را آغاز خواهد کرد‌.

,

مدیر راه‌آهن همدان با اشاره به اینکه وظیفه این قطارها انتقال زائرانی‌است که به همدان سفر می‌کنند، ادامه داد: در این و در مجموع به طور رفت و برگشت چهارهزار و ۵۰۰ زائر توسط این قطارها جابه‌جا می‌شوند‌.

,

ابراهیم نژاد، ۲۷ مهر را پایان خدمات‌رسانی‌قطارها به زائران عنوان کرد و افزود: امکان تمدید این امر نیز وجود دارد اما تمدید آن برعهده ما نیست‌.

,

وی با اشاره به اینکه از بیست و دوم پذیرای زائران اربعینی بوده‌ایم، گفت: امروز نیز روزی هزار پرس غذای گرم در بین زائران توزیع خواهد شد.

,

مدیر راه‌ آهن همدان بابیان اینکه راه اهن همدان یک راه‌آهن تازه تاسیس است و دارای کاستی‌های‌ است: افزود: هدف اصلی ما این است که در کوتاه مدت فضای ایستگاهی راه به مناسبت‌ترین شکل برای خدمات‌رسانی به مسافران برسانیم‌.

,

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه پیگیری‌های صورت گرفته در این راستا و با کمک مسوولین به خوبی پیش رفته است، ادامه داد:  ساخت و ساز قسمتی از پارت ۳۰ ایستگاه‌ به زودی آغاز خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه ما امادگی هر گونه همکاری در راستای راه‌اندازی قطار گردشگری را داریم، افزود: مسولان استانی برای استفاده مردم از این بستر باید همکاری لازم را داشته باشند.

,

مدیر راه‌ آهن همدان همچنین با اشاره به مبحث برقی شدن قطار، خاطرنشان کرد:  مسولان استانی و نمایندگان مجلس در حال پیگیری این موضوع هستند اما اولویت اول ما در این مقطع راه‌اندازی خط همدان به ملایر، همدان به سنندج و همدان به همدان است.

,

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی خط همدان_ملایر در اولویت کار قرار دارد، ادامه داد: راه‌اندازی خط همدان به داخل شهر در همین دولت افتتاح خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه