اخبار داغ

با زائران اربعین_31/

استاندار ایلام: افزایش دو برابری جمعیت زائران از مرز مهران/ تردد زوار بدون مشکل در جریان است

استاندار ایلام: افزایش دو برابری جمعیت زائران از مرز مهران/ تردد زوار بدون مشکل در جریان است
استاندار ایلام از افزایش ۲ برابری جمعیت زایران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تا صبح امروز یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و بیش از ۹۰۰ هزار نفر وارد کشور شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان از افزایش ۲ برابری جمعیت زایران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تا صبح امروز یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و بیش از ۹۰۰ هزار نفر وارد کشور شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: این‌ میزان خروجی و ورودی زایران از مرز مهران معادل ۶۰ درصد ترددها در رفت و ۶۵ درصد ورود کل زایران از این مرز بوده است.

,

 

,

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه هم اکنون روند تردد زائران بدون مشکل در حال انجام است، افزود: موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده اما به دلیل اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه ریزی دقیق ستاد اربعین، ترددها منظم و روان و بدون مشکل در جریان است.

,

 

,

استاندار ایلام از تدوین سند جامع اربعین با همکاری ستاد مرکزی خبر داد و گفت: علاوه بر این زیرساخت های منتهی به مرز در حد مطلوب احداث شد و تنها در برخی نقاط با توجه به حجم زیاد کارها ناتمام ماند.

,

 

,

وی یادآور شد: در روزهای اولیه حضور بسیار زیاد زایران به استان و مرز مشکل شدید آبرسانی داشتیم که بلافاصله و با تلاش و همکاری همه دستگاه های خدمات رسان مرتفع شد.

,

 

,

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تکمیل چهارخطه کردن محور ایلام - مهران بخصوص واریانت کنجانچم شد و از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در تکمیل تونل دوم ازادی و تونل کبیرکوه مساعدت لازم را بعمل اورد.

,

 

,

استاندار ایلام همچنین خواستار تسریع در بازگشایی  مرز چیلات و چنگوله شد و ادامه داد: شهرداری تهران قول مساعد ساماندهی مسیر پیاده رو پل زایر تا پایانه مهران را داده است که می طلبد این اقدام اجرایی شود.

,

 

,

استاندار ایلام همچنین با اشاره به مقدمات اجرایی شروع خط ریلی به استان نیز گفت: با مساعدت وزیر راه مقدمات اجرای این‌ پروژه در استان آغاز شد که در سفر رییس جمهوری به استان عملیات اجرایی این طرح به صورت رسمی شروع خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه