اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

"حب الحسین یجمعنا" یک حرکت فرهنگی و گفتمان است/ پیوستن ادیان گوناگون به این شعار معجزه قرن است

"حب الحسین یجمعنا" یک حرکت فرهنگی و گفتمان است/ پیوستن ادیان گوناگون به این شعار معجزه قرن است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: " حب الحسین یجمعنا " یک شعار نیست در واقع یک شعور ، حرکت فرهنگی و یک گفتمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با شکستن حصر رسانه ای اربعین و ترند یک جهان شدن شعار "حب الحسین یجمعنا " اظهار کرد: اربعین امروز در جهان اسلام به یک نماد قدرت و اقتدار تبدیل شده است و روح اربعین و محور جاذبه این حرکت امام حسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک,

وی ادامه داد: امام حسین (ع) مغناطیس دلهاست که حوزه مغناطیسی و جاذبه اش آنقدر گسترده است که بعد از گذشت قرنها همچنان پیرو و یاور جذب می‌کند و این نشان‌دهنده عظمت امام حسین (ع) و جایگاه او در عالم هستی و در نگاه دین مبین اسلام است.

,

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: "حب الحسین یجمعنا" یک شعار نیست؛ در واقع یک شعور، یک حرکت فرهنگی و یک گفتمان است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: مردم چه مسلمان و غیر مسلمان امروز عاشقانه پروانه وار به دور شمع وجود امام حسین (ع) جمع می شوند که هیچ مرز و بوم و قوم و فرقه خاصی را نمی شناسد.

,

امام جمعه شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: ادیان گوناگون به شعار " حب الحسین یجمعنا " پیوستند و این یک معجزه قرن  و نویدی برای آینده ای بهتر و روشنتر است.

,

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه حرکت اربعین بیان کننده این است که جهان اسلام به سمت امت سازی پیش می رود، اضافه کرد: امید است این امت خواهد توانست نمونه و الگو باشد و بشریت را از بی دینی و سکولاراندیشی رهایی بخشد و به فطرت نخستین که توحید است بازگرداند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه