اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین نشان از قدرت اسلام و شیعه است

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین نشان از قدرت اسلام و شیعه است
امام جمعه بروجرد گفت: مراسم پیاده روی اربعین امسال با شکوه و با حضور چند میلیونی مردم برگزار شد که نشان دهنده قدرت اسلام و شیعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار روسای هیات‌های ورزشی بروجرد با امام جمعه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد اظهار داشت: اخلاق مداری و رعایت مسائل اعتقادی باید در همه جا رعایت شود و ضروری است تا در مراکز ورزشی به جنبه های اخلاق و اعتقاد توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: نباید اجازه داد که برخی از مسائل اعتقادی و اخلاقی کمرنگ شود و باید در همه حال مد نظر قرار گیرد؛ ورزش کردن بر سلامت جسم و روح انسان تاثیر بسزایی دارد و انسان را ورزیده می کند و در مراکز ورزشی که بر روی جسم انسان کار می شود باید بر روی روح انسان هم کار شود چرا که روح انسان هم نیاز به غذا دارد .

,
,


امام جمعه بروجرد عنوان کرد: قهرمان واقعی کسی است که بر هوای نفس خود غلبه کند و در همه زمینه ها بتواند قهرمان باشد.

,
,


حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقایسه مسابقات دنیوی و معنوی گفت: هدیه مسابقات دنیوی فانی است اما هدیه مسابقات معنوی جاودانه است و همچنین در مسابقات معنوی داور خداست اما در مسابقات دنیوی داور از جنس انسان است و ممکن است سبب خطا شود.

,
,


وی بیان کرد: در مسابقات دنیوی یک انسان در برابر یک انسان دیگر پیروز می شود یا با شکست همراه می شود اما در مسابقات معنوی کسی که جامانده از برنامه ای است بازنده اصلی محسوب می شود.

,
,


امام جمعه بروجرد با اشاره به برگزاری مراسم اربعین افزود: امسال نیز مراسم پیاده روی اربعین با شکوه و با حضور چند میلیونی مردم برگزار شد و این قدرت معنوی امام حسین(ع) بود که همه مسلمانان دنیا را در یک جا جمع کرد که نشان دهنده قدرت اسلام و شیعه است.

,
,


وی اظهار داشت: نباید حق شهرستان بروجرد در استان ضایع شود و از این اجحاف ناراحت هستم و حتما موضوع تضییع حق بروجرد را پیگیری و رسیدگی می کنم.

,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه