اخبار داغ

معاون سازمان سینمایی:

"نور" به‌زودی صاحب پردیس سینمایی می‌شود

"نور" به‌زودی صاحب پردیس سینمایی می‌شود
معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان سینمایی کشور گفت: نخستین پردیس سینمایی امید استان مازندران در شهر نور ساخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حیدری خلیلی پنجشنبه شب در نشست ساخت پردیس سینما در نور اظهار کرد: پردیس سینمایی امید تا به حال در 19 استان کشور شروع به ساخت سینما کرده و شهر نور استان مازندران به عنوان بیستمین محل احداث پردیس سینمایی امید در نظر گرفته شد.

وی خلیلی افزود: در این نشست به تفاهم ‏نامه ای رسیدیم که پردیس سینمایی امید در استان مازندران در شهر نور احداث شود و این ‏پردیس سینمایی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و در ساحل این شهر با سه سالن مجزا و با گنجایش حدود 300 صندلی ساخته خواهد شد.

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان سینمایی کشور گفت: 700 ‏میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض این پردیس را سازمان امور سینمایی پرداخت می کند  و همچنین تهیه نقشه ‏از تعهدات سازمان سینمایی است و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض را سازمان شهرداری ها در اختیار شهرداری نور قرار می دهد  تا شهرداری نور با همت ‏مسئولان شهری بتواند در برنامه حداکثر 6 ماهه این طرح را عملیاتی و راه اندازی کند.

خلیلی ابراز امیدواری کرد: ‏در آینده ای نزدیک، شاهد بهره برداری این مکان فرهنگی مهم در این شهر باشیم تا مردم این شهر و استان، شاهد اکران فیلم های سینمایی مورد علاقه خود باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه