اخبار داغ

با حضور مردم نیشابور

پویش پاک‌سازی مسیر پیاده‌روی زائرین امام رضا (ع) در نیشابور آغاز شد

پویش پاک‌سازی مسیر پیاده‌روی زائرین امام رضا (ع) در نیشابور آغاز شد
با حضور مردم نیشابور گام اول پویش پاک‌سازی مسیر پیاده‌روی زائرین امام رضا (ع) آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در راستای ارائه خدمات به زائرین محترم امام رضا (ع) طرح پاک‌سازی مسیر کاروان‌های پیاده از حدفاصل پل دولت‌آباد تا پلیس‌راه نیشابور به طول ۱۰ کیلومتر از اولین ساعات روز جمعه مورخ آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 در ابتدای این مراسم شهردار نیشابور گفت: خدمت به زائران امام رضا (ع) برای نیروهای شهرداری یک افتخار است و به این کار می‌بالند.

,

علی نجفی با اشاره به آغاز طرح دو روزه خادمان رضا (ع) عاشقان طبیعت گفت: امروز تعدادی از کارکنان شهرداری نیشابور، فرمانداری، بسیج و دیگر اقشار جامعه در گام اول این طرح از محدوده پل دولت‌آباد تا پلیس‌راه نیشابور را که مسیر پیاده‌روی زائرین دهه آخر صفر است، پاک‌سازی‌ کردند.

,

وی تصریح کرد: از شهرداری حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان در این طرح شرکت کردند و ذر هر دو محور مسیر را پاک‌سازی ‌کردند.

,

شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: گام دوم این طرح در مورخ ۹ آبان ماه اجرایی خواهد شد که امیدواریم جمعیت استقبال کننده مثل امروز خوب باشد.

,

نجفی ادامه داد: در این تاریخ مردم نیشابور مجدداً مسیر زائرین پیاده‌روی امام رضا (ع) را پاک‌سازی خواهند کرد تا احیاناً در صورت باقی ماندن اندک زباله‌ای مسیر مجدداً برای استفاده محیا شود.

,

وی افزود: این طرح با استفاده از دو دستگاه جاروب مکانیزه، یک دستگاه نیسان جدول شور، یک دستگاه خودرو خاور آتش‌نشانی، سه دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله، دو دستگاه خاور روباز، یک دستگاه لدر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه خاور باکس و چهار دستگاه کمپرسی اجرا می‌گردد.

,

شهردار نیشابور افزود: خدمت به زائران ‌در قالب نظافت و شستشوی جداول، جمع‌آوری زباله‌ها و پاک‌سازی مسیر پیاده‌روی هدف اصلی طرح است.

,

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی با بیان این مطلب که حفظ طبیعت از ویژگی‌های انسان مؤمن است تأکید کرد: از همه کسانی که در این اقدام زیبا شرکت کرده و خواهند کرد تشکر می‌کنم.

,

امام‌جمعه نیشابور تصریح کرد: استقبال از زائرین امام رضا (ع) از افتخارات مردم نیشابور بوده و هست و با این‌گونه اقدامات کوچک‌ترین خدمت را به آستان مقدس این حضرت انجام می‌دهند.

,

فرماندار نیشابور نیز با تشکر از همه عوامل اجرایی خاطرنشان کرد: هرسال و در دهه آخر سفر نیشابور میزبان جمعیت کثیر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و امام رضا (ع) است که جاماندگان اربعین می‌خواهند پیاده‌روی اربعین را در مسیر نیشابور به مشهد مزه کنند.

,

سعید شیبانی تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور برای کمک و همراهی با زائرین حضرت رضا (ع) به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد. نیز این حرکت را وظیفه همگانی نیشابوریان و افتخاری برای شهر نیشابور دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه