اخبار داغ

در همایش بزرگ طلایه‌داران اربعین حسینی عنوان شد؛

فعالیت ۲۳ موکب از آذربایجان غربی در اربعین حسینی/ پیاده روی اربعین دشمنان را به هراس انداخته است

فعالیت ۲۳ موکب از آذربایجان غربی در اربعین حسینی/ پیاده روی اربعین دشمنان را به هراس انداخته است
امام جمعه چهاربرج گفت: اربعین حسینی مانور اقتدار شیعیان بوده و پایه های کاخ های سفید را در دنیا به لرزه درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، همایش بزرگ طلایه داران اربعین حسینی به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر امروز در مسجد جامع شهر چهاربرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این همایش امام جمعه چهاربرج در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه مومن، انقلابی و پای کار بودن ماموریت امروز جوانان است، اظهار کرد: جوانان مومن چهاربرجی در ایام اربعین، انقلابی و پای کار بودن را اثبات کردند.

,

حجت الاسلام جعفر آذرپندار افزود:  ۴۵ شبانه روز، ۱۰۰ نفر از جوانان چهاربرج و بخش مرحمت آباد با روحیه جهادی و انقلابی در قالب موکب منتظران ظهور تلاش کرده و بحمدالله جزو نمونه های استان نیز شدند.

,

وی با بیان اینکه امنیت کنونی ما به برکت خون شهدا است، گفت: به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم است که امروز ۳۰ میلیون زائر در اربعین حسینی شرکت داشته و اقتدار شیعه و اسلام را به نمایش می گذارند.

,

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: اربعین حسینی مانور اقتدار شیعیان بوده و پایه های کاخ های سفید را در دنیا به لرزه درآورده است.

,

فعالیت ۲۳ موکب از آذربایجان غربی در اربعین حسینی

, فعالیت ۲۳ موکب از آذربایجان غربی در اربعین حسینی, فعالیت ۲۳ موکب از آذربایجان غربی در اربعین حسینی,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های جوانان و اقشار مختلف مردم در برپایی مواکب در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال ۲۳ موکب از آذربایجان غربی تدارک دیده شد که ۲ موکب مربوط به شهرستان میاندوآب بود.

,

سیدحسن حسینی گفت: عملکرد و خدماتی که توسط مواکب استان در ایام اربعین شاهد بودیم، واقعا بی نظیر و فوق العاده بود و عملکرد موکب منتظران ظهور برای اولین سال به عنوان منظم ترین و معنوی ترین موکب نیز قابل تقدیر بود.

,

نبی مکرم اسلام(ص) بهترین الگوی اخلاق برای بشریت هستند

, نبی مکرم اسلام(ص) بهترین الگوی اخلاق برای بشریت هستند, نبی مکرم اسلام(ص) بهترین الگوی اخلاق برای بشریت هستند,

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیدمحمدعلی طباطبایی از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی با اشاره به ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، از آن حضرت به عنوان اسوه اخلاق حسنه برای بشریت نام برده و گفت: نبی مکرم اسلام(ص) بهترین الگوی اخلاق برای بشریت هستند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه هم چنین به پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: امروز به برکت خون شهدا، شاهد حضور میلیون ها نفر در کربلا در ایام اربعین حسینی هستیم و لذا باید قدردان خون شهدا باشیم.

,

امانتداری و قانونمنداری وظیفه ما است

, امانتداری و قانونمنداری وظیفه ما است, امانتداری و قانونمنداری وظیفه ما است,

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی به اقدامات انجام گرفته در بخش مرحمت آباد اشاره کرد و گفت: به دنبال تبلیغ کسی نیستم و وظیفه من این است که در چهار ماه آینده انتخابات را برگزار کنم و هرکس انتخاب شود، نماینده مردم است.

,

مهدی قهرمانی اظهار کرد: امانتداری و قانونمنداری وظیفه ما است و شورای نگهبان هرکسی را تایید کند، در خدمت او هستیم.

,

وی افزود: تا زمانی که فرماندار هستم، از هیج قدمی در راستای توسعه شهرستان دریغ نخواهم کرد و همه ما نیز وظیفه داریم دست به دست هم داده و برای توسعه تلاش کنیم.

,

در پایان این مراسم از خادمان موکب منتظران ظهور شهر چهاربرج و بخش مرحمت آباد در ایام اربعین با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه