اخبار داغ

معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی:

600 زائر اولی از خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند/ جذب 7700 خادم‌یار در استان

600 زائر اولی از خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند/ جذب 7700 خادم‌یار در استان
معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: تا پایان سال جاری 600 زائر اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صابر یوسفی‌پور معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال جاری 600 زائر اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  صابر یوسفی‌پور معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان سال جاری 600 زائر اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.,

 

,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال نیز همین تعداد زائر اولی از خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: آستان قدس رضوی سال گذشته نیز 13 هزار نفر را از این استان به مشهد مقدس اعزام کرده است.

,

 

,
معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بیان کرد: خادم‌یاران و رابطان ما در سراسر استان، محرومان و افراد بالای 30 سال که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند را شناسایی و معرفی می‌کنند که این افراد سه روز در مشهد مهمان  امام رضا (ع) وآستان قدس هستند و از برنامه های زیارتی و فرهنگی در این مدت استفاده می‌کنند.
,
 
,
صابری‌پور خاطرنشان کرد: همچنین کاروان دانش‌آموزی و کاروان 88 نفره زوج‌های جوان تا پایان آّبان ماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
,
 
,
وی با اشاره به جذب 7 هزار و 700 خادم یار در خراسان‌جنوبی گفت : این خادمیاران در زمینه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، فرهنگی، پزشکی و سایر موارد فعالیت می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://khademyar.razavi.ir خادمیار شوند.
,
 
,
معاون محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با اشاره ای به "پویش شهر بدون گرسنه" کرد و افزود : تا پایان سال هر هفته یک پرس غذای گرم در بین محله‌های محروم شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و طبس توزیع می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه