اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان :

شهدا بزرگترین مولفه جنگ نرم ما هستند

شهدا بزرگترین مولفه جنگ نرم ما هستند
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بزرگترین مولفه جنگ نرم ما شهدا هستند، شهدای ما کاری کردند که بسیاری در زمان امام معصوم ما نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا شامگاه دوشنبه در یادواره یک‌هزار و 400 شهید شهرستان گرگان در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: شهدا بهترین بندگان خداوند هستند، کسانی که برای تبعیت از دین خداوند و اهل بیت (ع) همه جان و آبروی خود را در مسیر حق و عدالت تقدیم کردند و برای بقای اسلام تمامی سختی‎ها را پذیرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی  با اشاره به این که  شهدا بزرگترین مولفه جنگ نرم ما هستند، افزود: امروز شهدا مایه عزت و بزرگی انقلاب اسلامی شدند و قدرت بازدارندگی ایران را بالا بردند. شهدای ما کاری کردند که بسیاری در زمان امام معصوم ما نکردند.

,

سردار معروفی اضافه کرد: ملت ایران خود را مدیون ایثارگری‎های شهدا و جانبازان می‎داند، شهدا محور وحدت واقعی ملت بزرگ ایران هستند و از هر قوم و قبیله‎ای که باشند مردم ایران مقابل آنها تعظیم می‎کنند.

,

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: اگر امروز دشمنان جرأت نمی‎کنند به ملت سلحشور ما دست‎درازی کنند به دلیل جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس است. همانطور که شهدا از همه داشته‎ها و حلال خود گذشتند و با نفس خود مقابله کردند امروز جامعه ما باید از حرام چشم‎پوشی کند.

,

وی ادامه داد: شهدا به آن چیزی که باور داشتند عمل کردند و وفا، ادب و بصیرت خود را نسبت به امام زمان نشان دادند و در زمره اولیای خداوند قرار گرفتند.

,

سردار معروفی اذعان داشت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن، ولایت‎باوری و ولایت‎پذیری، تکلیف‎گرایی صداقت در کار و اخلاص در عمل از مؤلفه‎های شهدا بوده است. شهدا اعتقاد عملی به ذات اقدس الهی، باورها و ارزش‎های اسلامی داشتند و درون‎رزم بودند، آنها نسبت به خداوند باور و حسن ظن داشتند.

,

وی گفت: در جبهه اسلام همه با میل امام عمل می‎کنند، شهدا تکلیف‎گرا و ولایت‎پذیر بودند و خود را در محضر خداوند می‎دیدند. برای شهدا مکان و زمان و شرایط سخت و آسان مهم نبود آنها در گرمای سوزان و یا سرمای شدید در میدان حضور می‎یافتند چراکه رسالت‎محور بودند نه محاسبه‎گر.

,

فرمانده سپاه نینوا با بیان این که شهدا همت بزرگی داشتند و خستگی را خسته می‎کردند، افزود: آنها در همه امورات زندگی نظم را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند.

,

سردار معروفی بیان کرد: مردمی بودن و با مردم مدارا کردن از دیگر ویژگی‎های شهدا بود، شهدا نه تنها با مردم که با اسرا نیز مدارا می‎کردند.

,

وی با اشاره به اینکه شهدا روحیه امید و نشاط داشتند و هیچ‎گاه ناامید نبودند، خاطرنشان کرد: شهدا در مسیر حق و اسلامی متواضع و فروتن بودند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه