اخبار داغ

در یک ماه گذشته انجام گرفت؛

تردد سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرز مهران

تردد سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرز مهران
فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: در یک ماه گذشته سه میلیون و هشتصد و بیست هزار و ۳۹۰ نفر از ابتدا تا پایان ماه صفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "اسد قاسمی"، فرماندار مهران با اعلام این خبر گفت: از این میزان تردد یک میلیون 738 هزار و هشتاد چهار نفر خروج ایرانی، ورود یک میلیون 839 هزار و ۱۹۳ نفر ایرانی، ۶۰۴ هزار و  757نفر خروج خارجی و 178هزار و ۳۵۷  نفر ورود خارجی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی تصریح کرد: در طی تنها 15روز سه میلیون 187هزار و ۳۳۵ نفر زائر از مرز مهران تردد داشتند که از این تعداد یک میلیون 445 هزار و ۶۴۱ نفر خروج زائر ایرانی و یک میلیون 674هزار و ۳۲۸ نفر ورود ایرانی و 185هزار خروج خارجی و 48هزار نفر ورود  اتباع خارجی به مرز مهران بوده است.

,

 قاسمی یادآور شد: در نیمه دوم ماه صفر در ده روز از این ماه، شاهد تردد بیش از  200 هزار نفر در روز از مرز مهران بودیم که این میزان تردد، نسبت به اربعین سال های گذشته بی سابقه بوده است.

,

فرماندار مهران گفت: تنها در 19 مهر ماه تعداد 326هزار و ۱۹۷ نفر از مرز مهران تردد داشتند که از این میزان 249هزار و ۲۰۰ نفر مروبط به خروج زوار ایرانی، 74 هزار ۵۴۳ نفر ورود ایرانی و یک هزار 244نفر خروج اتباع خارجی و یک هزار 199نفر خروج اتباع دیگر کشورها بوده است.

,

 قاسمی افزود: خوشبختانه این حجم تردد زوار بدون کوچکترین مشکل ترافیکی و یا خدماتی در این ایام  از مرز مهران تردد داشتند و این امر ناشی از تعامل و همکاری همه مچموعه دستگاه های اجرایی،خدماتی و امدادی استان ایلام در بحث خدمات رسانی به زائرین در این بازه زمانی کوتاه بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساختهای شهر مهران از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه