اخبار داغ

فریاد استکبار ستیزی کردستانی ها لرزه ای به اندام آمریکا + تصویر

فریاد استکبار ستیزی کردستانی ها لرزه ای به اندام آمریکا + تصویر
روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته، تبعید امام در سال 42، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 و در نهایت مهر بطلانی که دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست‌ اندازی‌ های استکبار جهانی در میهن اسلامی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

دانش‌آموزانی که هنگام تبعید امام در سال 42 خردسالانی بیش نبودند 15 سال بعد غیورمردانی در این خاک شدند که بر ظلم و بیداد شوریدند، آنان درس را نه در پشت نیمکت‌های چوبی کلاس و بر تخته سیاه آن که بر صفحه سپید پیشانی مردمان زجرکشیده در کوچه و بازار آموختند.

,

 امروز در 13 آبان سال 98 بار دیگر پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، آمده اند برای خلق حماسه ای عظیم تا جلوه ای از اتحاد و همدلی را رقم بزنند و علیرغم سوز سرمای هوا در کردستان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد و مرزداران غیور کردستانی بار دیگر به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه