اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

۱۳آبان نماد بیداری ملت ایران است

۱۳آبان نماد بیداری ملت ایران است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:13 آبان نشان از بیداری این مردم دارد که کثیف ترین سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان به تسخیر درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام در جمع مردم مهران در راهپیمایی یوم الله 13آبان گفت: آمریکا هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و به همه شیطنت ها و خباثت ها دست خواهد داد تا به این هدف خود برسد اولین خباثت آمریکا خاموش کردن صدای  کسانی بود که صدای اسلام و قرآن را به گوش مردم می رسانند مثل امام خمینی (ره) که با تبعید ایشان از خانه خود به دیار دیگر قصد خاموش کردن این حرکت بزرگ را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

سردار شاکرمی اظهار کرد: اگرامروز ما در یوم الله 13آبان هم‌نوا با همه سایر نقط  کشورشعار مرگ برآمریکا سرمی دهیم ریشه در خباثت و خیانت آمریکا دارد.

,

 

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اسان ایلام باااشاره به اینکه آمریکا از هیچ تلاشی در راستای ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نمی کند افزود:یکی دیگر از خباثت های آمریکا در سال 57 بود چرا که درآن زمان گفتمان امام خمینی (ره) در حال شکوفاشدن بود و جرقه انقلاب اسلامی  در تمام دنیا درحال گسترش بوداما  آمریکا دست به کشتار و به شهادت رساندن مردم زد و امروز بعد از سالها کانون جوشان انقلابی برای مبارزه با استکبار همین دانش آموزان و دانشجویان هستند.

,

 

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت:13 آبان نشان از بیداری این مردم دارد که کثیف ترین سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان به تسخیر درآمد و امام عظیم الشأن بر آن مهر تأیید زد و امروز هم مردم ما می‌دانند هر خباثت و فتنه ای هست زیر سر آمریکا است.

,

 

,

وی تصریح کرد:13 آبان در واقع استراتژی را به تاکتیک تبدیل کرد و همچنین 13 آبان، 9دی،22بهمن به عنوان موقف گاه های ارزشمندی هستند که برای دستیابی به پیشرفت به ما کمک می کنند و کمترین کار ما حضور در این مراسمات است.

,

 

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد:آمریکا دارای هویت متناقض است در هر گوشه ای از عالم با ایجاد زندان های مخوف ادعای خدمت به مردم می کنند و از مقابله با تروریسم صحبت می کند ولی خود تروریسم جهانی است.

,

 

,

شاکرمی اظهار داشت:دانش آموزان عزیز و بزرگان ما همه می‌دانیم دیکتاتورهای عالم توسط آمریکا مثل مهره های شطرنج چیده شدند و هرجای عالم دیکتاتوری هست مهره آمریکاست اما این مهره ها وقتی سوخته شدند در جای دیگری مهره دیگری جایگزین می کند.

,

 

,

وی در پایان گفت:امروز به مدد انقلاب اسلامی و به لطف اهل بیت در بالاترین سطح قدرت قرار گرفته ایم هدف ما ثبات است هدف ما ثبات امنیت پایدار است و به مدد رشادت ها و شهادت ها نخواهیم گذاشت استکبار به جغرافیای ما دست پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه