اخبار داغ

دستیار ویژه مجمع جهانی اهل بیت(ع):

تصویب کنندگان سند 2030 نفوذی اند / آمریکا کمر همت به نابودی ملتهای آزاده بسته است

تصویب کنندگان سند 2030 نفوذی اند / آمریکا کمر همت به نابودی ملتهای آزاده بسته است
دستیار ویژه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت : وجود دشمن توهم نیست ، دشمن برای آشامیدن خون ملت ایران و هر ملت آزاده ای که بخواهد در برابر استکبار ایستادگی کند کمر همت بسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مراسم راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان در مرکز استان گلستان با حضور احاد مردم اعم از دانش آموزان ، دانشجویان ، مدیران و مردم صبح امروز از میدان شهردایر گرگان به سمت مصلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رازینی بازرس ویژه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جمع راهپیمایان گرگانی در مصلی نمازجمعه این شهر اظهار کرد : آنچه که امروز به عنوان نیاز اصلی جامعه مطرح است ،  بصیرت و آگاهی مردم نسبت به مسائل روز، دشمن شناسی و گم نکردن هدف و فاصله نگرفتن از صراط مستقیم و اهداف انقلاب اسلامی است.

,

 

,

حجت الاسلام رازینی افزود : امروز همه کسانی که در جمهوری اسلامی هستند رسالت دارند ، رسالت روحانیون، اساتید دانشگاه و فرهیختگان این است که نسل جوان را از گذشته پرافتخار و دشمنی استکبار جهانی آگاه کنند .

,

 

,

وی با اشاره به اینکه تصور از دشمن توهم نیست و امروز جمهوری اسلامی در معرض یک کینه توزی و دشمنی عمیق استکبار جهانی قرار دارد ، تصریح کرد : امروز کارگردان اصلی و دست برتر در قدرت دفاعی منطقه ایران اسلامی است و همین امر سبب شده دشمن جرات حمله نظامی به کشور نداشته باشد ، امروز قدرت بازدارنده منطقه هستیم و نه تنها ایران بلکه همسایه های ما در زیر قدرت دفاعی ایران در امنیت قرار دارند.

,

 

,

بازرس ویژه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد : 13 آبا سه مناسبت دارد ، نخست دستگیری امام خیمنی (ره) و تبعید ایشان به ترکیه ، دوم روش دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش اموزان و دانشجویان و سومین مناسب هم اینب ود که امام در سال 43 به ماموران ساواک گفته بود که سربازان من در گهواره ها هستند.

,

 

,

رازینی با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جواب می دهد تاکید کرد : کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی این مهم را به خوبی آموختند که نباید پای میز مذاکره دشمن برود ، چون دشمن حتی حاضر نیست یک قدم به عقب بنشیند و به دنبال نابودی ما است.

,

 

,

وی ادامه داد: از نظر انرژی هسته ای رتبه هشتم دنیا را داریم که افتخار کمی نیست ، اما متاسفانه برخی نفوذی ها با اقداماتی چون پولشویی ، احتکار فرهنگ جامعه را به سخره می گیرند ، سند 2030 را مخفیانه تصویب کردند و باید این ها را عوامل نفوذی دشمن دانست .

,

 

,

بازرس ویژه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد : تهاجم فرهنگی، گرانی ها و مشکلات اقتصادی و تحریم را دشمن به وجود آورده و دشمن توهم نیست دشمن برای آشامیدن خون ملت ایران و هر ملتی که بخواهد در برابر استکبار ایستادگی کند کمر همت بسته است.

,

 

,

حجت الاسلام رازینی یادآور شد :  دشمن در ۴۰ سال از عمر انقلاب بارها ضربه و لطمه خورده است، امروز در دنیا به وسیله قدرت شما ملت تحقیر می شود .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه